AnQ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Heei, jeg vet at det er ikke bare jeg her som laster ned filmer eller musikk fra nettet. Derfor lurer jeg på om noen vet hvordan jeg kan legge til norsk/engelsk tekst til AVI filmer som jeg har lastet ned som har engelsk tale, når jeg brenner de ut på CD. Jeg laster mest ned subtitels fra: www.subtitlesource.org så ville jeg gjerne brukt tekstene der til å ha på filmene. Tusen takk for de som svarer Med vennelig hilsen anders Lenke til kommentar
jack2 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ConvertXtoDvd er et programm som har du har mulighet til å legge til tekst på filmene du brenner ut! Men da må du jo være sikker at teksten stemmer med filmen! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Å sjekke teksten med filmen er da selvfølge før man brenner den ut. Har lite erfaring med direkte brenning av film og tekst. Jeg pleier å flette sammen film og tekst først, med programmet AVI Recomp, og deretter brenner ut på CD/DVD hvis jeg er fornøyd med resultatet. Kanskje litt tungvint men da vet man hva man får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå