balrog72 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Jeg regnet med at dette fokus-greiene var rimelig overdrevet. Jeg reiser ned til Japan Photo og bestiller herligheten til mandag eller tirsdag. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
balrog72 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Da var K-X kjøpt inn . Kjøpte 4 gb minne kort på 30 mbps, hus, 18-55mm WR og 50-200mm WR. Betalte 6390.- på Japan Photo. Dette syntes jeg var et godt kjøp. Har fiklet litt med det nå og lagt inn noen bilder på PC. Du verden så flotte bildene er! Men la oss ikke glemme at jeg er ultra grønn innen dSLR og generell foto. Uansett tror jeg at jeg har mange timer fremfor meg med prøving og feiling. Nå skal jeg finne meg en smart veske og gode batterier. Tenker at jeg bør over på en annen tråd heretter. PS...jeg beholder WR-linsene selv. Tror det kan være en fordel med fukt/støvtette linser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gratulerer med kjøpet! Det er mye gøy å utforske. Jeg anbefaler dette fotokompendiet på norsk for en generell innføring i det meste. I tillegg vil jeg tipse deg om Pentax-tråden her på forumet og gruppen Pentaxianere i Norge på Facebook. Lenke til kommentar
balrog72 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Gratulerer med kjøpet! Det er mye gøy å utforske. Jeg anbefaler dette fotokompendiet på norsk for en generell innføring i det meste. I tillegg vil jeg tipse deg om Pentax-tråden her på forumet og gruppen Pentaxianere i Norge på Facebook. Dette skal jeg sjekke ut. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå