Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen fungerer ikke som den skal - den blir veldig varm - den går tregt!

Anbefalte innlegg

Hei igjen...

* PCen min den blir så varm at jeg nesten brenner meg på den, den var ikke slik før men nå, hvorfor?

* PCen min den går så tregt at jeg nesten sprekker, men den var ikke slik før, og jeg har egentlig ikke installert noe som tar plass, har nå av installert alt jeg har installert, men hvorfor er den så treg, er det noen måte og få den raskere på, litt jaffal?

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er PCen for varm, trenger du mer/bedre kjøling.

Nå vet ikke vi om du har stasjonær eller bærbar PC, så det blir vanskelig for oss å gi deg tips på hva slags type kjøling du trenger. Støv og hvor PCen er plassert kan også ha en innvirkning på temperaturen. Sør for at vifter og viftehull er fri for støv og skitt, samt at PCen får pusterom. Dvs, at PCen får litt klarning fra alle kanter til å suge inn og trekke ut luft.

Lenke til kommentar

Er PCen for varm, trenger du mer/bedre kjøling.

Nå vet ikke vi om du har stasjonær eller bærbar PC, så det blir vanskelig for oss å gi deg tips på hva slags type kjøling du trenger. Støv og hvor PCen er plassert kan også ha en innvirkning på temperaturen. Sør for at vifter og viftehull er fri for støv og skitt, samt at PCen får pusterom. Dvs, at PCen får litt klarning fra alle kanter til å suge inn og trekke ut luft.

OK! d er en bærbar. HP Pavilion dv6

Den står på et flatt PC bord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...