Gå til innhold

xbox og data ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eh... put short; nei...

bortsett fra at PC'en noen ganger - når du ikke ser det - kan lene seg over mot xbox'en og hviske inn i øret (errr...) på den "hihihi, du blir aldri halvparten så bra PC som meg!" før den ler ondskapsfullt på en lydfrekvens som aldri i verden kan snappes opp av et menneskelig øre... dette kan føre til nedsatt selvtillit hos xbox'en og herav lavere ytelse, men alt dette står jo forklart over tre kapitler i manualen som følger med boxen, gjør det ikke det, da? :smile:

Lenke til kommentar
eh... put short; nei...

bortsett fra at PC'en noen ganger - når du ikke ser det - kan lene seg over mot xbox'en og hviske inn i øret (errr...) på den "hihihi, du blir aldri halvparten så bra PC som meg!" før den ler ondskapsfullt på en lydfrekvens som aldri i verden kan snappes opp av et menneskelig øre... dette kan føre til nedsatt selvtillit hos xbox'en og herav lavere ytelse, men alt dette står jo forklart over tre kapitler i manualen som følger med boxen, gjør det ikke det, da? :smile:

Hos meg er det xboxen så mobber pc´en pga det er xboxen så har fått alle blåfilmene. Det resulterte i at pc´en restartet i hytt og pine. Etter å ha lagt over noen av filmene fra xboxen til pc´en så roet begge "parter" seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...