Haawkz89 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har lastet ned noen serier, men vet ikke hvem jeg skal starte på.. Følgene serier er: Burn Notice Eastbound and Down Eureka Justified Psych Community Skins Andre serier som jeeg har digga: The Wire Sopranos True Blood Entourage The Shield Veronica Marsh How i met your mother Modern Family det jeg kommer på ifarta.. Noen som har noen tips om hva som er best? Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Kjenner ikke til noen av de seriene du har lastet ned. Vil anbefale "How to make it in America" om du ikke har sett det. Sesong1 er ferdig med 8 episoder. Samme produsenter som Entourage mener jeg å huske. Ganske lettbeint underholdning. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvilken side lastet du ned ned på? Link? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Vel er jo ikke sikkert han har laste ned ulovlig selvom du ikke har antydet det, med innleget ditt. Uansett aldri hørt om noen av dem utenom Skins. Kjør på med den da? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Vel er jo ikke sikkert han har laste ned ulovlig selvom du ikke har antydet det, med innleget ditt. Uansett aldri hørt om noen av dem utenom Skins. Kjør på med den da? Hahaha, du tok meg der! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Synes det nye remake.. eller nye "V" er ganske bra.. om du liker scifi Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 V har jeg sett, likte det godt selv. Sett de fleste ''kjente'' serier bare kommer ikke på alle. How to make it in america så jeg noen episoder av også glemte jeg det helt, skal ta det opp igjen. Startet med Burn Notice, første episode var glimrende:D Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvilken side lastet du ned ned på? Link? Huff, det er et slit å få bukt med disse piratene... Jeg ville gått for Eureka eller Burn Notice. Aner fint lite mo dem, men den eneste episoden av Eureka jeg har sett lovet ganske bra, og Bnrn Notice har Bruce Campbell i en sentral rolle. Faktisk så sentral at en spinoff-film med karakteren hans er under utvikling. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Har lastet ned noen serier, men vet ikke hvem jeg skal starte på.. Følgene serier er: Burn Notice Eastbound and Down Eureka Justified Psych Community Skins Av disse seriene har jeg sett community, burn notice og psych. Hvliken jeg vil anbefale kommer ann på hva du ønsker å se nå. Burn Notice er drama/action serie, Community er en helt genial serie som jeg har ledd meg sanseløs av flere ganger i løpet av den første sesongen. Psych er også veldig en veldig morsom serie, sesong 5 har vært den beste til nå synes jeg. Community humoren minner litt om modern family sin, med spesielle personligheter og litt merkelige situsajoner som gjør det morsomt. Om du er ute etter en morsom serie se Community, er du ute etter spenning og drama se Burn Notice. Når du har sett begge kos deg med psych. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Burn Notice er veldig bra spør du meg, og Skins klarer jeg ikke legge fra meg. Går å venter på neste sesong, men sesong 1 var den klart beste. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) vil anbefale deg firefly! western serie men bare i framtiden! drama, sci-fi, humor og mer! lover du vil elske den. verdt å laste ned eller kjøpe! men av de du har er community verdt å starte på! kanonbra Endret 27. august 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Prøv en eller to episoder av Royal Pains. Du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå