tormoddf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Irrational Games' neste prosjekt ble offentliggjort i kveld, og ser både velkjent og unikt ut på samme tid. Se trailer her. Les mer Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ummmm.... jeg er litt usikker på hva spillet går ut på, men om dem kunne gi ut en "In-game trailer" med storyline, hadde jeg blitt mer fornøyd. Alt i alt, så er det bioshock utviklere - mye potensiale her Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 System Shock ->BioShock -> CloudShock... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) gleder meg allerede, elsker bioshock-serien http://pc.ign.com/articles/111/1111864p1.html litt mer utfyllende enn spillverket sitt:) Endret 12. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 gleder meg allerede, elsker bioshock-serien http://pc.ign.com/ar.../1111864p1.html litt mer utfyllende enn spillverket sitt:) Skulle gjerne vært og sett levende gameplay som Irrational har vist frem i USA denne uken. Har dessverre måttet nøye oss med traileren. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Dette skal jeg så jævlig ha. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) gleder meg allerede, elsker bioshock-serien http://pc.ign.com/ar.../1111864p1.html litt mer utfyllende enn spillverket sitt:) Skulle gjerne vært og sett levende gameplay som Irrational har vist frem i USA denne uken. Har dessverre måttet nøye oss med traileren. Beklager hvis innlegget mitt ble oppfattet som "spillverket kunne gjort det bedre"...noe jeg ikke mente. Ign fikk nå prøve en demo eller se så da er det såklart at de får et "overtak" Syns artikkelen din var glimrende med tanke på at du må ta det du finner og får vite fra andre:) Endret 12. august 2010 av Amanita Muscaria 1 Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Beklager hvis innlegget mitt ble oppfattet som "spillverket kunne gjort det bedre"...noe jeg ikke mente. Ign fikk nå prøve en demo eller se så da er det såklart at de får et "overtak" Syns artikkelen din var glimrende med tanke på at du må ta det du finner og får vite fra andre:) Tolket det ikke slik i det hele tatt. Er bare misunnelig på IGN, det er alt. Og takk for det. 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 De har vel litt mer penger også, de er ganske store der borte slik jeg har forstått det. Man må bare gjøre det beste ut av det man har Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Absolutt potensiale, men har min lille tvil. Må innrømme jeg har en forkjærlighet for Bioshock sin grafikk-stil, så det vil nok utelukkende telle positivt . Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Noen andre som fikk "Shrek" fornemmelser av rosene og damen? Humoren var veldig lik! ^^ Fornøyelig teaser forresten, synes de er flinke til å gjøre disse snuttene interessante og nydelige å se på. Husker spesielt første gang jeg så big daddy, little sister videoen fra E3 disse årene tilbake, fantastisk. Endret 12. august 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 1ern tok meg med storm, 2ern likte jeg..men var noe jeg savnet som jeg ikke klarer og sette fingern på( kjøpte uansett limitied edition der man fikk med lp-plate osv. ) Det jeg liker med 3ern er at de som laget 1ern står bak så jeg har virklige store forhåpninger. syns man må vente til 2012 da Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Overraskende hvor "skummelt"/skremmende dette var i forhold til de lyse omstendighetene og sånt, kjente faktisk litt gåsehud, I LOVE IT! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Herregud, klarer de ikke å komme med noe nytt? Dette er bare samme greiene i ny pakkning. Skuffende. Lenke til kommentar
Ephorus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tror det kan bli bra. Blir en ny spillmotor og NPC inteligens. Men som dere sier så ser det litt vel likt de to andre ut. Men vi burde være åpne, kan jo bli noe helt nytt og unikt. Hvem vet? Skal jo bli utgitt før om to år, i 2012. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du mener de fire andre? System Shock, System Shock 2, BioShock, BioShock 2 og nå dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tyder også på en del PhysX bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg