tingo Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg fant nettopp en "ny" (for meg ihvertfall) Kina-butikk: DealExcel. De har blant annet mye instrumenter og utstyr (til elektronikk) som DX ikke har. Så, har noen prøvd denne butikken? Erfaringer? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Etter å ha lest innlegget ditt, har jeg brukt en halv times tid på å gå gjennom siden deres.. og det er veldig mye billig der Ip camera og div som interesserer meg er mye billigere der enn på ebay.. så dette virker spennende Takk for tipset Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ser spennende ut, update us Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Fra forsiden: "China Wholesale, All Products Free Shipping" Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Gratis frakt også? Nei koster 1000 kr i gebyr , pluss 50 % moms ogsånt da Men siden ser kanskje litt ripoff fra dealextreme ? Bortsett fra at prisene her er kanskje litt billigere og at det er litt stivt på utvalget. Med tanke på at det er wholesale så ser det nice ut med gratis frakt Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men siden ser kanskje litt ripoff fra dealextreme ? De fleste av de kinasjappene kjører samme backend og ofte samme eierne, er ikke akkurat få like webmerc butikker her til lands heller. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Men siden ser kanskje litt ripoff fra dealextreme ? De fleste av de kinasjappene kjører samme backend og ofte samme eierne, er ikke akkurat få like webmerc butikker her til lands heller. jeg tenkte på dealexcel / dealextreme samma Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 hm, ser de har mye morro der som dx ikke har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå