PrezX Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei. Jeg bygget nettopp en ny pc, og har et problem. Pcen restarter av seg selv helt uten varsel, ellers fungerer den helt fint. Jeg vet ikke hva det kommer av, så om noen kunne hjulpet meg ville jeg vært veldig takknemlig. Vet ikke om det er hardware problem eller windows, men den restarter nesten bare når jeg er i windows, ikke når jeg spiller. Specs: Cooler Master Miditower 690 II Advanced ASUS P6X58D-E Intel Core i7 2,8GHz Geforce GTX 260, 896mb CORSAIR 6GB DDR3 XMS3 INTEL I7 9XX DOMINATOR 1600MHZ (3X2GB) Windows7 64-bit. Lenke til kommentar
Mr. Eyefinity Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 hei du! det er nok Blue-screen du... gå på kontrollpanel - system - system - avanserte systeminnstillinger - oppstart og gjenoppretting (innstillinger) - system feil - huk bort "start på nytt automatisk, vips så ser du evt. bluescreen feilmeldinga! Lenke til kommentar
PrezX Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 hei du! det er nok Blue-screen du... gå på kontrollpanel - system - system - avanserte systeminnstillinger - oppstart og gjenoppretting (innstillinger) - system feil - huk bort "start på nytt automatisk, vips så ser du evt. bluescreen feilmeldinga! Hadde allerede gjort det , men skjer enda. :/ Vet enda ikke hva det kan være. Tusen takk for svar uansett Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tror snåsamannen kan fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå