Gå til innhold

[Løst] Min Partition D: er Blitt et CD-Rom?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har installert partiton magic på en laptop med windows vista. Hvor jeg har C:, D: og E: som CD-Rom.

Etter partition magic var installert fikk jeg en feil melding hvor det sa at dette programmet ikke er kompatibelt med vista. Men jeg valgte å kjør programmet uansett.

Da startet det med en error som jeg ikke husker, men iverfall etter denne erroren har partition D: blitt til et CD-Rom og jeg får ikke tilgang til filene mine på den partition no pga det er jo et CD-Rom.

Så no er det to CD-Rom D: og E:. Når jeg går in i disk behandling finner jeg en partition uten noe disk letter som er på 141g dette er jo D:. Når jeg høyre klikker på den er alt grayet ut unntatt slett volum så jeg kan ikke gi den ett nytt disk letter. Jeg kan heler ikke starte partition magic lengre etter erroren. Hva kan jeg gjøre for og få D: tilbake?

Endret av worseelite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Partition Magic bør du kvitte deg med så fort som mulig.

Det har vært en del problemer med dette programmet, og Symantec tilbyr ikke det lengre.

Kan du legge ut bilde av diskbehandling ?

PS : Forferdelig tungvint å lese posten din.

Del den opp i avsnitt, så blir det bedre.

Lenke til kommentar

Her er bilde av diskbehandling. No kan jeg velge endre stasjonsbokstav etter jeg tok en systmgjenoppretning fra før Partition Magic ble installert.

diskprob.th.jpg

Men jeg får ikke endret stasjonbokstav.

Får denne Erroren når jeg prøver å endre stasjonsbokstav.

feilmeld.th.jpg

Jeg har kjørt Ubuntu live CD og den finner D: og alle filen er i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...