PoNdUs Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Ja da er pc'en kommet sendte bare mail at jeg ville ha den Orket ikke mase på komplett om det var vanlig å bekrefte bestillingen så derfor postet jeg det her. Men takk for alle svar Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har bare vært borti slikt som dette en gang tidligere. Bestilte ny TV til mora mi og betalte med mitt kreditt kort. Da ble det et helvetes masse leven med Amentio, angivelig fordi det ikke var samme navn på kort kontra kunde. De var frekke, ufine og jævlige mot meg. Trønderne på telefonsupporten deres kom med ufinheter til meg på telefonen. Enden på visa var at jeg avbestilte fra de, og bestilte den samme tv'en fra Netshop. Heldigvis arbeider det ikke sinnssyke, ufine white-trash-trøndere med dårlig diksjon hos Netshop, så der gikk det smertefritt. Ja huff, disse trønderne har ingenting i servicebransjen å gjøre, det er jo bare trøbbel med dem hele tiden, hehehe. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå