Hannibal21 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg driver og monterer en htpc, og tenkte å ha windows 7 på den. Dvd-spiller har jeg funnet ut at jeg ikke trenger. Men så slår det meg. Hvordan skal jeg få installert windows? Har en bærbar mac med dvd-spiller. Er det en måte å bruke denne? Gode forslag tas imot med takk! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hva med å bruke en minnepenn, funker som fy det. Endret 12. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Hannibal21 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Hva med å bruke en minnepenn, funker som fy det. Så jeg kan installere på en minnepenn på en mac, og så flytte denne over? vet en kan gjøre det ved bruk av windows-maskin, men funker det gjennom mac også? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hm, har nok misforstått her. Det jeg mente var å bruke minnepennen til å installere win 7 på htpcen. Eller har du en mac du sitter på nå, da er det nok verre å få til det ja. Må nesten låne en windows maskin om du ikke har, eller koble til et drev midlertidig på htpcen så du får installert windows. Endret 12. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Hannibal21 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 ok. Da tar jeg med jobb-pc i morgen og fikser det da :-) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 har du ikke USB på htpcen? Lenke til kommentar
Hannibal21 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 har du ikke USB på htpcen? Jo, det har jeg. Men kan jeg bruke mac til å legge over windows på en minnepenn? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 åh sånn ja.. det vet jeg ikke.. her er iaf software for å gjøre det fra en annen windows maskin http://wudt.codeplex.com/ men hvordan det funker og om du får samme software til en mac vet jeg dessverre ikek.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå