Deaktivert Konto Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ...selv om jeg har satt den til ventemodus i systeminstillingene... Må gå via startmenyen for å sette i hvilemodus... Har en Dell XPS M1530. Hvilemodusknappen fn+F1 altså. Kjører Windows Vista. Noen som har forslag? PS: Beklager kryssposten fra Bærbare Datamaskiner, men jeg har bumpet den i fire dager uten svar. Dermed prøver jeg lykken her. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvis du har endret instillingene i strøminstillingene, må du sjekke om du har noe Dell-programvare som overstyrer knappen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du forteller ikke hvilken Windows du har på maskina. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ...selv om jeg har satt den til ventemodus i systeminstillingene... Må gå via startmenyen for å sette i hvilemodus... Har en Dell XPS M1530. Hvilemodusknappen fn+F1 altså. Kjører Windows Vista. Noen som har forslag? PS: Beklager kryssposten fra Bærbare Datamaskiner, men jeg har bumpet den i fire dager uten svar. Dermed prøver jeg lykken her. Du forteller ikke hvilken Windows du har på maskina. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Hvis du har endret instillingene i strøminstillingene, må du sjekke om du har noe Dell-programvare som overstyrer knappen. Og hvordan finner jeg ut dette? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Tja.. leter rundt etter programmer i ikonene til høyre på startlinjen og i startmenyen. Trykk på alt du ikke vet hva er Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Vet hva alt er. Er ikke noe som har grunn til å endre den tasten nei =S Bør jeg force-quitte alle prosesser bortsett fra OS og se om det funker da? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hjelp. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hvordan klarte jeg å unngå å se at du skrev Windows Vista? ... Har du installert Dell QuickSet? Har du forresten vært og tittet inne på valget som heter "Velg hva av/på-knappene gjør?" Endret 19. august 2010 av BeFs Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Hvordan klarte jeg å unngå å se at du skrev Windows Vista? ... Har du installert Dell QuickSet? Ja Har du forresten vært og tittet inne på valget som heter "Velg hva av/på-knappene gjør?" Ja Endret 20. august 2010 av Hårek Fjernet bilde i sitat Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Der var feilen ja, QuickSet var satt til hibernation. Noen som har peiling på hvordan man endrer dette? Endret 19. august 2010 av DarkLightA Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Får du ikke en rullegardin slik som dette? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Avinstaller sånt crapware. Hva er poenget når OS'et allerede utfører de samme funksjonene? På tide vi kunder gjør opprør mot denne praksisen fra produsentene, at de leverer maskiner ferdiginstallert med alle sine "nyttige" ( ... ) programmer. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 @Befs, det er QuickSet som kontrollerer det har jeg funnet ut. @thomit: Men uten QuickSet, hvordan vises volumkontroll? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Volumkontroll kan settes til å vises i taskbar uten hjelp av tilleggsdilldallprogrammer. Husker ikke helt hvordan det var i Vista, men det var vel bare å høyreklikke på taskbar, gå inn i egenskaper, og sette "vis volumkontroll" ... eller noe sånt. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) ..., må du sjekke om du har noe Dell-programvare som overstyrer knappen. Vet hva alt er. Er ikke noe som har grunn til å endre den tasten nei =S Der var feilen ja, QuickSet var satt til hibernation... I say no more. Endret 20. august 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå