ilpostino Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg tokk dette bildet da jeg var i Vigerlandsparken for et par uker siden. hva tycks? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Flott det, men jeg undrer over bruket av HDR når det er ikke noe forgrunn/bakgrunn i bildet. Hadde det blitt mye anderledes tatt "normalt"? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 det vet jeg ikke da jeg ikke har brukt det så mye. jeg ser for meg at bildet er mer dynamisk og har bedre bruk av lys/skygger enn hvis jeg bare hadde tatt det som et bilde. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Du har et poeng der. Hadde du bare tatt det som et vanlig bilde, så hadde det blitt kjedelig. Dette derimot viser litt mer detaljer av statuene og bildet blir litt mer stilrent sånn. Men det er fortsatt noe som mangler... Og så kunne bildet kanskje og bli tatt litt mer sentrert. Ikke vike ut på siden som du har gjort der. Og kutt en del (ikke all) luften over på bildet. Det ble litt mye tomrom. Ellers, 7/10. [EDIT] Rettelser Endret 13. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå