DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hei, jeg gleder meg veldig masse til black ops og har funnet en video om multiplayeren hva synst dere? Nesten som mw2 bare bedre. Hvis dere ser nøye etter så ser dere smilefjes på det første våpenet vi ser. 3 killstreak: radiostyrt bil. 4 killstreak: carepacket. 5 killstreak: ???. Sniper 100% bedre. Her er den Endret 12. august 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei, jeg gleder meg veldig masse til black ops og har funnet en video om multiplayeren hva synst dere? Nesten som mw2 bare bedre. Hvis dere ser nøye etter så ser dere smilefjes på det første våpenet vi ser. 3 killstreak: radiostyrt bil. 4 killstreak: carepacket. 5 killstreak: ???. Sniper 100% bedre. Her er den 3 Killstreak: RC BOMB(Radio Car Bomb) 4 Killstreak: Care Package 5 Killstreak: En form for Predator missile(han som har sniper blir drept av denne) Kameraet som du ser i begynnelsen er ett equipment som kalles Camera Spike Kniven som blir skutt og brukt til meele attack heter ballistic knife Mer informasjon om Black ops: http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 3 killstreak: RC:XC 4 killstreak: Carepackage 5 killstreak: Archangel missile Så har du disse, som jeg ikke fant ut rekkefølgen på Helikopter Napalm strike Dette var det jeg så i traileren. Men hvorfor bruker du ikke Småprat rundt/om CoD: Black Ops istedenfor denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå