Grinchen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva tenker vis noen kidnapper deg å tvinger deg til å spise masse svinekjøtt. Du har bind for øynene og får hestedoser med oxycontin etter en måned tar de av deg bindet for øynene og da skjønner du at du har spist dine egne bein hva tenker du da? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg tenker, wow. Beæret over at de har valgt meg til å være med i et slikt prosjekt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva tenker vis noen kidnapper deg å tvinger deg til å spise masse svinekjøtt. Du har bind for øynene og får hestedoser med oxycontin etter en måned tar de av deg bindet for øynene og da skjønner du at du har spist dine egne bein hva tenker du da? For å svare på spørsmålet ditt. Det jeg tenker om din post er: DU ER GANSKE USTABIL I TOPPEN, OG DU BURDE VÆRT BURET INNE Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Hva tenker vis noen kidnapper deg å tvinger deg til å spise masse svinekjøtt. Du har bind for øynene og får hestedoser med oxycontin etter en måned tar de av deg bindet for øynene og da skjønner du at du har spist dine egne bein hva tenker du da? For å svare på spørsmålet ditt. Det jeg tenker om din post er: DU ER GANSKE USTABIL I TOPPEN, OG DU BURDE VÆRT BURET INNE HA HA HA.! 1 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg tenker, wow. Beæret over at de har valgt meg til å være med i et slikt prosjekt. akkurat ja... 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Da tenker jeg: Wow, menneskekjøtt smakte faktisk godt. Det smakte som kylling. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hadde tengt "OMG, nå må jeg sitte i rullestol resten av livet...." Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva tenker vis noen kidnapper deg å tvinger deg til å spise masse svinekjøtt. Du har bind for øynene og får hestedoser med oxycontin etter en måned tar de av deg bindet for øynene og da skjønner du at du har spist dine egne bein hva tenker du da? hva tenker du hvis dattera di blir voldtatt og drept og saken blir ikke løst? hva syntes du er verst? ærlig sakt: fy faen for et spørsmål du kom med. er det ikke verre det spørsmålet jeg kom med? du ville ha merket at du hadde spist dine egne bein leeeeeeeeeeeeeeenge før de hadde tatt av øyebindet pluss at du ville ha dødd av forblødning lenge før de tok av bindet... Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Hva tenker vis noen kidnapper deg å tvinger deg til å spise masse svinekjøtt. Du har bind for øynene og får hestedoser med oxycontin etter en måned tar de av deg bindet for øynene og da skjønner du at du har spist dine egne bein hva tenker du da? hva tenker du hvis dattera di blir voldtatt og drept og saken blir ikke løst? hva syntes du er verst? ærlig sakt: fy faen for et spørsmål du kom med. er det ikke verre det spørsmålet jeg kom med? du ville ha merket at du hadde spist dine egne bein leeeeeeeeeeeeeeenge før de hadde tatt av øyebindet pluss at du ville ha dødd av forblødning lenge før de tok av bindet... det er ikke sikkert du ville merka at du hadde spist dine egne bein ingen av oss har vel smakt menneskekjøtt (håper jeg) men grisen er jo det dyret som er nærmest oss i anatomi så jeg regner med at menneskekjøtt ville smakt noe i den duren. Folk overlever jo amputasjoner uten å blø ihjel så det er jo ikke riktig at man vil nødvengvis blø ihjel... 1 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 amputasjoner skjer på et sykehus. en maniac som hogger av beina dine eller kutter de opp eller hva han gjør slik at du spiser de in the end er ikke noe sykehus. da må han enten dra deg med på en labb elelr en plass der han har fullt utstyr og i tillegg være lege som kan alt dette ellers så merker du fort smerten det medfører å kutte av beina. med mindre han kan bedøve deg så hardt på forhånd (men da er du ikke våken nok til å spise) og stopper blødningen veldig kjappt et voksent menneske har ca 5 liter blod i kroppen og hjertet pumper 5 liter blod i minuttet, you do the math Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hadde nok fått sjokk, ikke skjønt noe som helst. Kanskje besvimt. I dunno lol Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Om jeg var så dopa på oxycontin att jeg ikke merka att noen kutta av beina mine hadde jeg nok ikke vært i stand til og ete de. Men hadde sikkert tenkt noe sånn som "Pokker" Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva tenker vis noen kidnapper deg å tvinger deg til å spise masse svinekjøtt. Du har bind for øynene og får hestedoser med oxycontin etter en måned tar de av deg bindet for øynene og da skjønner du at du har spist dine egne bein hva tenker du da? Hadde kanskje tenkt: "Søren heller, hvorfor flyttet jeg soverommet opp i andre etasje rett før dette skjedde?" Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg hadde tenkt følgende: "Søren klype at jeg ikke er muslim. Da hadde jeg sagt stopp allerede på svinekjøttet, lenge før jeg hadde spist beina mine fullstendig opp." Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 amputasjoner skjer på et sykehus. en maniac som hogger av beina dine eller kutter de opp eller hva han gjør slik at du spiser de in the end er ikke noe sykehus. da må han enten dra deg med på en labb elelr en plass der han har fullt utstyr og i tillegg være lege som kan alt dette ellers så merker du fort smerten det medfører å kutte av beina. med mindre han kan bedøve deg så hardt på forhånd (men da er du ikke våken nok til å spise) og stopper blødningen veldig kjappt et voksent menneske har ca 5 liter blod i kroppen og hjertet pumper 5 liter blod i minuttet, you do the math Hvorfor kan ikke en sinsyk person være lege? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 "Det var da som faen", tror jeg nok at jeg hadde tenkt. Men etter en måned med bind for øynene og sprøytestikk var jeg liksom forberedt på det verste. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) amputasjoner skjer på et sykehus. en maniac som hogger av beina dine eller kutter de opp eller hva han gjør slik at du spiser de in the end er ikke noe sykehus. da må han enten dra deg med på en labb elelr en plass der han har fullt utstyr og i tillegg være lege som kan alt dette ellers så merker du fort smerten det medfører å kutte av beina. med mindre han kan bedøve deg så hardt på forhånd (men da er du ikke våken nok til å spise) og stopper blødningen veldig kjappt et voksent menneske har ca 5 liter blod i kroppen og hjertet pumper 5 liter blod i minuttet, you do the math Hvorfor kan ikke en sinsyk person være lege? jeg har aldri sagt at h*n ikke kan være lege, men jeg skriver der: med mindre og det betyr noe helt annet og det vet du au, det betyr blant annet at den syke personen kan være lege men tvilsomt Endret 3. november 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei! Jeg vil bare fortelle deg at dette var en super tråd! Hilsen Pokey. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 amputasjoner skjer på et sykehus. en maniac som hogger av beina dine eller kutter de opp eller hva han gjør slik at du spiser de in the end er ikke noe sykehus. da må han enten dra deg med på en labb elelr en plass der han har fullt utstyr og i tillegg være lege som kan alt dette ellers så merker du fort smerten det medfører å kutte av beina. med mindre han kan bedøve deg så hardt på forhånd (men da er du ikke våken nok til å spise) og stopper blødningen veldig kjappt et voksent menneske har ca 5 liter blod i kroppen og hjertet pumper 5 liter blod i minuttet, you do the math De foretok mange amputasjer i gamle dager før det fantes sykehus i dagens forstand. De fleste overlevde de som foretok amputasjene var ikke nødvendigvis kyndig legepersonell heller... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå