runerask Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Finnes ingen som tilbyr det du etterspør i Norge. ...da har du ikke sjekket ice.no xD Ice har redusering etter 6GB Wow, måtte sjekke sidene deres nå, en stund siden jeg var innom der sist. Dette må være noe nytt, har ikke vært noe grense før. Forresten kan det være det samme for meg, jobben betaler mitt modem uansett xD Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Forresten kan det være det samme for meg, jobben betaler mitt modem uansett xD Svin Er det mulig... greit at det har vært oppe en del timer, men likevel. Telehor. Endret 21. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Da var "netcom hele tiden" bestilt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Da var "netcom hele tiden" bestilt For 150 kr per måned og 6 GB rask kapasitet er det ingen tvil om at dette er det beste tilbudet per dags dato. Bor selv i Tromsø, så skal gi beskjed i tråden etter jeg har mottatt varene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hadde forresten Ice i Tromsø for 2 år siden. Hastigheten var så dårlig at det nesten ikke var mulig å koble seg til nettet. Når jeg først var tilkoblet var signalet så dårlig at jeg hele tiden ramlet ut. Dette var imidlertid midt i sentrum av byen. Edit: Det er i grunn ganske irriterende at Netcom velger å sende dette som en servicepakke. Det er tross alt snakk om et lite USB-modem. Endret 23. august 2010 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hmmm den Netcom-kampanjen var jo ikke dum. Kanskje bytte, selv om det blir 4 GB mindre pr. mnd. Endret 25. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hadde forresten Ice i Tromsø for 2 år siden. Hastigheten var så dårlig at det nesten ikke var mulig å koble seg til nettet. Når jeg først var tilkoblet var signalet så dårlig at jeg hele tiden ramlet ut. Dette var imidlertid midt i sentrum av byen. Edit: Det er i grunn ganske irriterende at Netcom velger å sende dette som en servicepakke. Det er tross alt snakk om et lite USB-modem. De sender det som servicepakke da modemet faktisk koster en god del penger.... så bedre å ha pakken forsikret enn å sende det som brev. Dog så kunne de ha sendt det som på døren pakke Lenke til kommentar
runerask Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hadde forresten Ice i Tromsø for 2 år siden. Hastigheten var så dårlig at det nesten ikke var mulig å koble seg til nettet. Når jeg først var tilkoblet var signalet så dårlig at jeg hele tiden ramlet ut. Dette var imidlertid midt i sentrum av byen. Edit: Det er i grunn ganske irriterende at Netcom velger å sende dette som en servicepakke. Det er tross alt snakk om et lite USB-modem. Det er litt i kontrast her i Stavanger. Her har Ice bedre dekning og god hastighet selv når dekningen minker. Har testet Ice vs Telenor 3G parallellt for noen år siden over store deler av nordjæren, uten tvil at Ice var neste alternativ når det gjalt tilgjengelig Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Går det ann å bruke en vanlig w-lan router til å dele nettet (mobiltbredband fra netcom med usb-modem) med? Skulle helst hatt w-lan slik at jeg kan gå på nettet med telefonen også Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Går det ann å bruke en vanlig w-lan router til å dele nettet (mobiltbredband fra netcom med usb-modem) med? Skulle helst hatt w-lan slik at jeg kan gå på nettet med telefonen også Har du ikke mulighet til å bestille det mobile bredbåndet med en slik router fra Netcom? Mener å ha sett alternativet der. Netcom sendte modemet samme dag som jeg bestilte. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Ja, men har alt bestilt med usb modem. Så lurer på om jeg kan bruke routeren som jeg har liggende Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Da var nettet endelig oppe Noen som har ide om hvorfor jeg bare får inn EDGE? ^Th0mas^: Jeg bor borte på Stakkevollveien, og her bør det da være 3g dekning? Edit: Fikk 3G nå Ensete problemet nå er at jeg ikke får vist mitt og andres webcam i live messenger... Endret 5. september 2010 av JFM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Da var nettet endelig oppe Noen som har ide om hvorfor jeg bare får inn EDGE? ^Th0mas^: Jeg bor borte på Stakkevollveien, og her bør det da være 3g dekning? Edit: Fikk 3G nå Ensete problemet nå er at jeg ikke får vist mitt og andres webcam i live messenger... Bor i Hamna, og er rimelig godt fornøyd med hvordan mobilt bredbånd fra Netcom fungerer her, spesielt til bare 150 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå