Gå til innhold

Hvilket mobilt bredband bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Finnes ingen som tilbyr det du etterspør i Norge.

...da har du ikke sjekket ice.no

xD

Ice har redusering etter 6GB

Wow, måtte sjekke sidene deres nå, en stund siden jeg var innom der sist. Dette må være noe nytt, har ikke vært noe grense før.

Forresten kan det være det samme for meg, jobben betaler mitt modem uansett xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde forresten Ice i Tromsø for 2 år siden. Hastigheten var så dårlig at det nesten ikke var mulig å koble seg til nettet. Når jeg først var tilkoblet var signalet så dårlig at jeg hele tiden ramlet ut. Dette var imidlertid midt i sentrum av byen.

Edit: Det er i grunn ganske irriterende at Netcom velger å sende dette som en servicepakke. Det er tross alt snakk om et lite USB-modem.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Hadde forresten Ice i Tromsø for 2 år siden. Hastigheten var så dårlig at det nesten ikke var mulig å koble seg til nettet. Når jeg først var tilkoblet var signalet så dårlig at jeg hele tiden ramlet ut. Dette var imidlertid midt i sentrum av byen.

Edit: Det er i grunn ganske irriterende at Netcom velger å sende dette som en servicepakke. Det er tross alt snakk om et lite USB-modem.

De sender det som servicepakke da modemet faktisk koster en god del penger.... så bedre å ha pakken forsikret enn å sende det som brev.

Dog så kunne de ha sendt det som på døren pakke :)

Lenke til kommentar

Det er litt i kontrast her i Stavanger. Her har Ice bedre dekning og god hastighet selv når dekningen minker. Har testet Ice vs Telenor 3G parallellt for noen år siden over store deler av nordjæren, uten tvil at Ice var neste alternativ når det gjalt tilgjengelig

Lenke til kommentar

Går det ann å bruke en vanlig w-lan router til å dele nettet (mobiltbredband fra netcom med usb-modem) med? Skulle helst hatt w-lan slik at jeg kan gå på nettet med telefonen også :p

Har du ikke mulighet til å bestille det mobile bredbåndet med en slik router fra Netcom? Mener å ha sett alternativet der.

Netcom sendte modemet samme dag som jeg bestilte. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var nettet endelig oppe inv_biggrin.gif

Noen som har ide om hvorfor jeg bare får inn EDGE?

^Th0mas^: Jeg bor borte på Stakkevollveien, og her bør det da være 3g dekning? tongue.gif

Edit: Fikk 3G nå :p

Ensete problemet nå er at jeg ikke får vist mitt og andres webcam i live messenger...

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Da var nettet endelig oppe inv_biggrin.gif

Noen som har ide om hvorfor jeg bare får inn EDGE?

^Th0mas^: Jeg bor borte på Stakkevollveien, og her bør det da være 3g dekning? tongue.gif

Edit: Fikk 3G nå :p

Ensete problemet nå er at jeg ikke får vist mitt og andres webcam i live messenger...

Bor i Hamna, og er rimelig godt fornøyd med hvordan mobilt bredbånd fra Netcom fungerer her, spesielt til bare 150 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...