Anderspr0 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg er møkk lei av søking, og bare finne halv ferdige svar, derfor spør jeg her; Leste litt på Apple.no ang. Iphone 4. Det sto noe om "SIM- eller mikro-SIM-kort" hva i huleste er dette? Jeg har ett +5 år gammelt simkort jeg har brukt. Det er uten abo, men kan jeg bruke dette i en Iphone uten abo eller binding? Jeg tenker på å bestille en Iphone4 16gb for 4800 kr fra APPLE.NO, er det noe jeg trenger? Eller kan jeg bare pøse ivei og kjøpe den, sette i mitt simkort og bruke den som en vanlig telefon uten noe hokkus pokkus? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, du kan ikke bruke det sim-kortet du har fra før av. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mikro-SIM kortet er et mye mindre SIM-kort. Hvorfor de valgte å lage det mindre vet jeg ikke, men det er det du trenger for å kunne bruke en iPhone. Har også hørt at du kan klippe til ditt gamle SIM-kort, så det passer i iPhone. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Mikro-SIM kortet er et mye mindre SIM-kort. Hvorfor de valgte å lage det mindre vet jeg ikke, men det er det du trenger for å kunne bruke en iPhone. Har også hørt at du kan klippe til ditt gamle SIM-kort, så det passer i iPhone. Vet dere om man kan bestille ett slikt MicroSIM fra telenor? Hvordan? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ja det er vel bare å be om microsimkort. jeg sendte bare epost til Chess, så fikk jeg det tilsendt noen dager senere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Venter ennå på beskjed fra talkmore om nårtid jeg kan få mitt mikrosimkort. I mellomtiden så tok jeg bare å klippet det gamle. Se på nettet hvordan du gjør det, der var ganske så enkelt. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Venter ennå på beskjed fra talkmore om nårtid jeg kan få mitt mikrosimkort. I mellomtiden så tok jeg bare å klippet det gamle. Se på nettet hvordan du gjør det, der var ganske så enkelt. Link ... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 1. 2. 3. ... Finnes også noe spesielt utstyr for å lage det på diverse nettsteder, men det er ganske unødvendig. MicroSIM kan lett skaffes fra operatør eller en butikk som forhandler den operatøren. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 1. 2. 3. ... Finnes også noe spesielt utstyr for å lage det på diverse nettsteder, men det er ganske unødvendig. MicroSIM kan lett skaffes fra operatør eller en butikk som forhandler den operatøren. Hmm han skriver at han har sett dette beskrevet på nettet og da hadde det sikkert vært hyggelig å dele dette med forumet med en direkte link til dette... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva mener du? Har linket til 3 forskjellige sider pluss google her. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hva mener du? Har linket til 3 forskjellige sider pluss google her. Ååå så ikke de var linker "min feil" men da er jo alt greit Endret 17. august 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå