Pysj Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva var poenget? Å vise verden hvor enkelt det var. Les mer Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hvilket OS ble viruset laget til? Filmen sa bare at det ble laget til en smarttelefon. Endret 12. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Å undersøke det hadde jo vært journalistikk, DevilFIsh, og det er så mye mer slitsomt enn copy/paste og oversett... Lenke til kommentar
Newton Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Virusprogrammet ble skrevet i Java, så vi kan i hvert fall si noe om hvilke smarttelefoner det ikke var... Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lurer på om antivirusprogrammet på Desire'n min ville slått ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er derfor jeg elsker BBC! De lager geniale dokumentarer og går alltid et steg ekstra for å kunne virkelig sette deg i situasjonen! Jeg er sikker på at viruset er uskadelig-gjort nå! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 De første datavirusene som ble skrevet på tidlig 70-tallet var studentoppgaver, for å lære programmering. Det første dataviruset som spredde seg ukontrollert var Elk Cloner, som ble lagt inn i et spill for Apple DOS 3.3 i 1981. Den 50. gangen spillet ble spilt dukket det opp et dikt på skjermen som hadde tittelen Elk Cloner. http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_virus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 En trojansk hest, ikke et virus. Dessuten lurer jeg på hvor hi-tech dette "viruset" er. Jeg har programmer på telefonen min som kan gå på nettet, sjekke kontaktlisten min, sende sms osv., men alt dette må bli godkjent av meg. Om et tic-tac-toe spill vil lese kontaktlisten min ville jeg jo anet ugler i mosen. Kan derimot programmet gå rundt disse sperrene er det en hel del farligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg