master_x Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Nå har jeg mast masse på #hardware.no på mirc, så jeg fortsetter og mase om hjelp her. Jeg har problemer med å få opp brukerne på dc++ hubbene jeg er inne på. Dette problemet oppstår bare hvis jeg bruker dc++ gjennom en delt internettlinje. Hvis jeg kjører dc++ uten deling, så virker dc++ uten problemer.. må jeg stille inn noe kanskje? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvordan deles internett? Hvis alle kobler seg til en router så må du stile inn hvilke porter som skal til pc'en med DC++ på i NAT, eventuelt åpne de i firewall hvis du har det. Hvilke porter får du bruke google til å finne ut. Lenke til kommentar
master_x Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg deler internett med helt vanlig tp kabel i fra telenor modemet liker ikke telenor egentlig.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 liker ikke telenor egentlig.. Hva i alle dager var poenget med å skrive det? Har ingen relevans med ditt tema. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hva mener du nå? Har modemet fra telehor flere porter sånn at mange maskiner kan være koblet til samtidig? Fungerer det da hvis kun en av portene er i bruk, men ikke hvis du bruker flere porter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå