Gå til innhold

Latterlige Macintosh

Anbefalte innlegg

Jeg har en selvbygd AMD XP1800 (Win XP / RedHat) hjemme...

Jeg har en INTEL PIII (Win 2k) på jobb...

og ikke minst en APPLE Powerbook G4 (OS X / OS 9.2) laptop...

og jeg ville ikke vært foruten noen av dem...

ikke vær så forbanna trangsynte da

-flff

[ Denne Melding var redigert av: fl0ffy på 2002-02-08 15:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei mirmax!

Du trenger ikkje kjøpe ein mac da..:wink:

Foresten kom til å tenkte tilbake til 1998 da eg gjekk på skule med ein som hadde mac :wink:Hadde noen innteresante diskusjoner med han,ja..(litt spess type fra Hammerfest (ikkje meint som kritikk av folk som bur i Hammerfest) :wink:

Huska ein diskusjon ein del andre i klassen min hadde med han...Den gjekk ut på om pc var/er ein pc.. :wink:

Det var lett å provosere han..:wink:

Lenke til kommentar

Ang. design og mac:

Fatter ikke hvorfor folk gidder å betale for "designpc/mac"! generelt er de bare en elendig case mod! dvs. alt i halvgjennomsiktlig grå plast, med et helgjennomsiktlig eple!

jeg liker heller ikke kombineringen av skjerm/maskin.

det jeg derimot liker er de geniale plasseringene av porter!

det mest komiske av alt and. designmaskinene: folk kjøper dem fordi de er annerledes, men når alle mac'ene har samme utseende (men i følgende farger: grå, rød, blå, grønn og sort) så er en jo tilbake der en starta! (og designet krever mengder av plass til plast!)

-nei! design heller din egen maskin! (se overklokking.no's case mod seksjon for noen "kom igang tips"...)

------

mac? neitakk! ikke for mitt bruk!

Lenke til kommentar

Bruker PC hjemme og MAC på kontoret. Konklusjon? PC er helvetes mye mer stabil enn MAC. Til og med da jeg hadde Windows 98 var PC'n mer stabil enn IMac'en på jobben. Og jeg har alt mulig rart på PC'n, mens MAC'en på jobben kun hadde web-browser, mailprogram og et par andre nyttige programmer. Den henger seg gjerne når vi prøver å koble oss til internett, eller når vi skal skrive ut en mail. Ofte må vi dra ut stikkontakten for å få restarta den.

Også er det dyrt. I tillegg kan ikke en IMac oppgraderes til en bedre skjerm uten at du må bytte hele maskinen. Sykt.

Bra at den kommer med SCSI disker, ok, men det er veldig mye dyrere enn IDE disker, og ikke særlig mye bedre enn IDE disker lenger heller.

Kunne skrevet mye dritt om MAC her... sorry... kunne ikke dy meg etter å ha vært sint på MAC'en i hele dag. Den vil jo ikke gjøre halvparten av det vi ber den om, selv etter en rein installasjon av OS og diverse. Vi har til og med hatt en ekspert der for å se på den.

Nei, jeg holder meg til PC hjemme jeg. Det er vi alle på kontoret enige om at er bedre, men på grunn av dårlig økonomi på jobben, må vi alle slite med bedritne IMac'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...