Gå til innhold

Forslag til endringer på startellever i Brann

Lemongrass

Anbefalte innlegg

------------------Huseklepp------------------

-----Mjelde----Vaagan Moen----Guastavino-----

------------Austin---------Solli-------------

----Holmvik---Amankwah---Korcmar---Sævarsson--

---------------------Opdal--------------------

Må jo nesten ha Huseklepp som midtspiss, etter det vi så i landskampen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kan iallefall trygt si at Bakke ikkje passer som spiss. Han har desverre alt for lite fart. Såg mot vålerenga, der berre vist han til lagkameratene at han ikje var rask nok.

Opdal

Sævarsson - korcmar - amankwa- kalvnes

Solli - Austin - mjelde - PvM

Huseklepp - Guastavino

Kanskje bytte ut Guastavino med en av de brasilianske eller Hansen. Iallefall til Guastavino lærer seg å bruke medspillere

Lenke til kommentar

Bakke vinner duellene og gjør jobben sin bra. føler det er uberettiget kritikk mot Bakke. er ikke fart han skal bidra med.

ellers ser jeg ingen grunn til å endre på ett vinnende lag og Skarsfjord gjør nok heller ikke det. Om noe jeg vil skal skje så er det endringer i systemet. håper å få se Diego i neste kamp. om det blir fra start er dog mer usikkert. ellers håper jeg at Yaw kommer inn og skyver stopperne mot venstre. Da kan endelig Hassan få hvile seg litt, som jeg mener aldri burde spilt på venstrebacken. før Skarsfjord kom inn så var det den beste forsvareren og var blant de som leverte best. Så akkurat det skiftet skjønner jeg lite av. Ellers bidrar ikke hansen med noe annet enn fart. for å spille på laget så mener jeg at ett minimum er at man bidrar med noe. enten det er godt duellspill, gode pasninger, eller gode avslutninger. Er mange spillere i laget som kan gjøre mer enn Hansen pdd.

Lenke til kommentar

har ikke lagt merke til at han har laget så mange frispark. har vært mer opptatt av dømmingen på generelt basis, resultatet og hva Brann må gjøre i en kamp for å komme forbi. så følger jeg og med på ballen. kan ikke si at jeg har fulgt med på hva Bakke gjør, men har ikke registrert så mange frispark mot han. i mange kamper den andre halvdelen, så har Bakke vært blant lagets beste spillere og vært en faktor for poeng med sitt duellspill. så vi har åpenbart forskjellige meninger om det. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...