Lemongrass Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 ------------------Huseklepp------------------ -----Mjelde----Vaagan Moen----Guastavino----- ------------Austin---------Solli------------- ----Holmvik---Amankwah---Korcmar---Sævarsson-- ---------------------Opdal-------------------- Må jo nesten ha Huseklepp som midtspiss, etter det vi så i landskampen 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Opdal Sævarsson - Korcmar - Amankwah - Kalven Solli - Austin Huse - PvM - Gustav/Mjelde Bakke/Ny spiss Sånn syns jeg vi burde spille Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Nja, synes egentlig Huseklepp er mye bedre som midtspiss enn Bakke, som vi fikk se i landskampen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er jeg helt enig med deg i, men syns ikke huseklepp passe som midtspiss i formasjonen til skars. Er et oppspillspunkt vi trenger der, og det kan alle si at Huseklepp er langt ifra. Skal vi spille Huse på topp må vi endre taktikken, igjen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 må si meg enig med Zlazor. Så kommer Hansen inn de siste 20 og springer ned forsvaret med løpskapasiteten sin Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan iallefall trygt si at Bakke ikkje passer som spiss. Han har desverre alt for lite fart. Såg mot vålerenga, der berre vist han til lagkameratene at han ikje var rask nok. Opdal Sævarsson - korcmar - amankwa- kalvnes Solli - Austin - mjelde - PvM Huseklepp - Guastavino Kanskje bytte ut Guastavino med en av de brasilianske eller Hansen. Iallefall til Guastavino lærer seg å bruke medspillere Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Bakke vinner duellene og gjør jobben sin bra. føler det er uberettiget kritikk mot Bakke. er ikke fart han skal bidra med. ellers ser jeg ingen grunn til å endre på ett vinnende lag og Skarsfjord gjør nok heller ikke det. Om noe jeg vil skal skje så er det endringer i systemet. håper å få se Diego i neste kamp. om det blir fra start er dog mer usikkert. ellers håper jeg at Yaw kommer inn og skyver stopperne mot venstre. Da kan endelig Hassan få hvile seg litt, som jeg mener aldri burde spilt på venstrebacken. før Skarsfjord kom inn så var det den beste forsvareren og var blant de som leverte best. Så akkurat det skiftet skjønner jeg lite av. Ellers bidrar ikke hansen med noe annet enn fart. for å spille på laget så mener jeg at ett minimum er at man bidrar med noe. enten det er godt duellspill, gode pasninger, eller gode avslutninger. Er mange spillere i laget som kan gjøre mer enn Hansen pdd. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Men fart er en viktig faktor for spisser. Men du kan ikje seie at berre for Bakke vinner noen par hodedueller så skal han passe som spiss. Synest mangen av de duellene han havner i, som oftast bli frispark til motstandar laget. Alt for mye aktiv med armene. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 har ikke lagt merke til at han har laget så mange frispark. har vært mer opptatt av dømmingen på generelt basis, resultatet og hva Brann må gjøre i en kamp for å komme forbi. så følger jeg og med på ballen. kan ikke si at jeg har fulgt med på hva Bakke gjør, men har ikke registrert så mange frispark mot han. i mange kamper den andre halvdelen, så har Bakke vært blant lagets beste spillere og vært en faktor for poeng med sitt duellspill. så vi har åpenbart forskjellige meninger om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå