Gå til innhold

Hvor ble det av de virkelig gode Rpg spillene?

25 stemmer

1. 1. Savner du også eldre Rpg spill / elementer?

• Ja.
      18
    • Nei.
      6
    • Bryr meg ikke.
      1

Anbefalte innlegg

Noen som spilte Betrayal at Krondor ? Spilte dette mye for massevis av år siden. Likte spesielt skattekistene som man må knekke en gåte for og kunne åpne, finnes det noe lignende i dag ?

6:40 her prøver han og åpne en kiste haha

Husker jeg prøvde det, men forstod aldri noe av det. :blush:

Så langt tror jeg det største nedturen for meg var Pool of Radiance 2. Det burde ha vært bra, og var mer enn "god nok" helt til jeg begynte å sloss. Kort sagt: Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Hit! Miss! Miss! Miss! osv... :p Etter å ha lest litt på nettet fant jeg fort ut at jeg ikke var eneste med det problemet. :p

Men hva med Greyhawk: Temple of Elemental Evil? Aner ikke hvorfor jeg aldri kom helt inn i det. Dårlig var det ikke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg prøvde det, men forstod aldri noe av det. :blush:

Så langt tror jeg det største nedturen for meg var Pool of Radiance 2. Det burde ha vært bra, og var mer enn "god nok" helt til jeg begynte å sloss. Kort sagt: Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Miss! Hit! Miss! Miss! Miss! osv... :p Etter å ha lest litt på nettet fant jeg fort ut at jeg ikke var eneste med det problemet. :p

Men hva med Greyhawk: Temple of Elemental Evil? Aner ikke hvorfor jeg aldri kom helt inn i det. Dårlig var det ikke. :)

Temple of elemental Evil er jo faktisk et av de nyere spillene som tok i bruk reglesett 3.0 fra AD&D, det fikk ikke særlig gode reviews ved utgivelse men var på mange måter veldig underholdende.

Desverre så var det ikke så veldig vanskelig og jeg kan ikke huske i farta at det hadde mange puzzles?

Har det liggende i "kista" så mulig jeg bør blåse litt støv av det og mimre litt ^_^

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Syns også endel nye spill skal være så seriøse, det var mye mer humor i de gamle spilla. Spilte dungeon keeper 1 og 2, der kunne man "slappe" monstere rundt omkring,sånne små detaljer gjorde det mye gøyere og spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...