abene Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ny betaversjon av Firefox er nå tilgjengelig for nedlasting, også på norsk. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Firefox 3.6 støtter da allerede blant annet scrolling, trykking og zooming ved berøring. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) jeg trodde da at denne skjerm berøringen kun ble styrt av operativsystemet. Endret 13. august 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 jeg trodde da at denne skjerm berøringen kun ble styr av operativsystemet. Altså ja på en måte, men hvis du har en nettleser uten støtte for skjermberøring vil du bare kunne scrolle ned på siden på same måte som du gjør med musa så dvs du må trykke på scrollbar. Med støtte for skjermberøring vil du kunne scrolle ved å trekke fingeren over skjermen. Ser dette ofte på min Nokia N900 når jeg kjører programmer som er laget for Linux til pc. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 hvorfor kan dette ikke gå gjennom skjermkort driveren og operativsystemet ? hvis det er slik så må jo hver eneste program ha sin egen "tilleggs driver" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå