EspenFe Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg vet ikke om dette har skjedd noen før, men i natt har jeg drømt det værste av værste. Jeg hadde laget ett dårlig emne tilbake i tid og nå skulle jeg få svi for det. Jeg var på restaurant da min kjære sa: "se bak deg". Så snudde jeg meg, og der sto datasmurf og b-real. De var flere meter høye og veldige kraftige. Ved siden av dem sto det to personer med langt mørkt hår, som jeg har sett i RPP-tråden. Plutselig tok de tak i meg og bærte meg ut av restauranten og gikk veldig, veldig langt. Siste jeg husker var at jeg våknet opp i en bil på en øde plass, der sto breal med det største gliset jeg noensinne har sett. Endelig våkna jeg. Opphavet til drømmen aner jeg ingenting av. Er ikke så ofte jeg er innom her, men kan hende det er Recent Pic Post som har gjort det. Hvem vet? Noen som har hatt slike diskusjonsdrømmer? eller er det bare jeg som er sinnsyk? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Måtte le litt av drømmen din! Jeg husker dessverre sjeldent drømmene mine. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du bør nok ta deg en pause fra diskusjonsforumet ja. For mange år siden slet jeg med et veldig vanskelig web-prosjekt, og en natt bråvåknet jeg av at jeg lå og drømte i html-koder, samtidig som jeg så hva som skjedde i et annet bilde. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hadde jeg blitt kidnappet av Datasmurf i noen av drømmene mine hadde jeg ikke sovet på en lang tid tror jeg 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du bør nok ta deg en pause fra diskusjonsforumet ja. For mange år siden slet jeg med et veldig vanskelig web-prosjekt, og en natt bråvåknet jeg av at jeg lå og drømte i html-koder, samtidig som jeg så hva som skjedde i et annet bilde. Jeg drømte om Javascript Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 We've all been there... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du er ikke den eneste som har drømt om brukerne her inne. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Wow, dette høres ut som når muttern sa at med en gang hun lukket øynene om natten så hun Guitar hero noter komme mot henne (ja, lite å gjøre på hytta så vi spilte en del guitar hero ) Har ikke hatt noen ordentlige webdrømmer enda jeg, litt synd egentlig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hadde en om forumet selv for en stund siden. Jeg ble jaget av noen (ikke fra forumet), så ringte mobilen min. Da var det en fra forumet her som lurte på om jeg kunne sjekke hvor mange poster han hadde postet her Noe jeg selvsagt ikke hadde verken mulighet eller tid til da jeg ble jaget på livet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har å bla drømt at noen fra forumet har ringt meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 I'll call you tonight hunny Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Drømte at forumet hadde fått tilbake den gamle stilen sin, og jeg var så happy og lykkelig i drømmen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Freaky, men Gisle og Sjur er jo noen pusekatter da, de kunne da aldri kidnappet noen Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg drømte en romantisk drøm med datasmurf i kjolen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå