loddebolten Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har endelig fått fiber i hus og startet med en linje som gir meg 10Mbit begge veier.Spiller mye BC og vil gjerne ha så spenstig system som mulig.Vil koste meg en 100 lapp pr mnd å gå opp til 50mbit linje.Vil det være verdt det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hva er det du har fornoe? Altibox? Jeg har Altibox med 30Mbit begge veier og jeg er veldig fornøyd med denne hastigheten spesielt når det gjelder nedlastning, men du vil fremdeles oppleve lagg når du spiller online for det gjør jeg når jeg spiller via Xbox 360. Hvis det lagger mye nå så oppgraderer du dersom du benytter Internett mye. Endret 12. august 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Fiber fra Mimer Spiller bare fra PC. Er veldig frista til å gå opp ja,ting kan jo bare bli bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvis du liker raske hastigheter oppgrader til maksimum, jeg kan få 400Mbit hvis jeg gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå