Gå til innhold

37-40" TV til maks 8000,-; tiltenkt bl.a. PS3 og PC (HDMI?)

Anbefalte innlegg

Størrelse:

Mellom 37" og 40" helst, pr dags dato vil jeg sitte omtrent 2-4m unna TV-en. Om dere synes TVen blir da for stor, foreslå heller en mindre størrelse (f.eks. 35"?)

Prisklasse:

Maksimum 8000,-

Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?

PCen skal tilkobles PC og PS3, da fungerer vel LCD best. Jeg har HDMI og DVI-utgang på PC. Vil anta at 3 HDMI-utganger er nok. Optisk inngang er vel standar på alle TV-er nå?

Hva slags kildesignal har du?

Kabel-TV, men har ikke planlagt å bruke det særlig mye. Kommer til å overføre fra TV2sumo bl.a. via PC.

Hva annet enn tv skal du bruke den til?

PS3 & PC

Skal du koble til pc?

Trolig vil jeg kjøre litt serier og filmer via BR-spilleren på PCen. Tilkoblingsmulighetene er RGB, DVI og HDMI på PCen. Trolig er vel HDMI mest praktisk da også lyd overføres. Jeg har også planlagt å se Barclays Premier League via PC.

Jeg er ikke så rigid på kravene, så foreslå gjerne TV-er som ligger noe over prisklassen, eller noe under TV-størrelsen. Men ønsker primært ikke større enn 40", grunnet avstand til TV-en vil gjøre opplevelsen dårlig. Vurderer LED, men tviler det finnes mange innen min prisklasse som er verdt det? Like greit å gå for Plasma/LCD (vanlig) da? :)

Mvh,

Warneck

Endret av warneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...