warneck Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Størrelse: Mellom 37" og 40" helst, pr dags dato vil jeg sitte omtrent 2-4m unna TV-en. Om dere synes TVen blir da for stor, foreslå heller en mindre størrelse (f.eks. 35"?) Prisklasse: Maksimum 8000,- Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? PCen skal tilkobles PC og PS3, da fungerer vel LCD best. Jeg har HDMI og DVI-utgang på PC. Vil anta at 3 HDMI-utganger er nok. Optisk inngang er vel standar på alle TV-er nå? Hva slags kildesignal har du? Kabel-TV, men har ikke planlagt å bruke det særlig mye. Kommer til å overføre fra TV2sumo bl.a. via PC. Hva annet enn tv skal du bruke den til? PS3 & PC Skal du koble til pc? Trolig vil jeg kjøre litt serier og filmer via BR-spilleren på PCen. Tilkoblingsmulighetene er RGB, DVI og HDMI på PCen. Trolig er vel HDMI mest praktisk da også lyd overføres. Jeg har også planlagt å se Barclays Premier League via PC. Jeg er ikke så rigid på kravene, så foreslå gjerne TV-er som ligger noe over prisklassen, eller noe under TV-størrelsen. Men ønsker primært ikke større enn 40", grunnet avstand til TV-en vil gjøre opplevelsen dårlig. Vurderer LED, men tviler det finnes mange innen min prisklasse som er verdt det? Like greit å gå for Plasma/LCD (vanlig) da? Mvh, Warneck Endret 12. august 2010 av warneck Lenke til kommentar
wiggacard Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 KDL40EX501/500. Dette er en Sony LCD-tv, som er ny i år. 100 hz, full hd, 4 hdmi, pc tilkobling. Jobber selv på elkjøp, så denne kan du få helt ned til 6995, utsalgspris er vel ca 8000. PEACE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå