Kurt P Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nå er det 8 uker siden jeg har bestilt fiber linje på telenor (25/25 mbit) Etter 6 uker kom det endelig en montør og satt opp selve boksen. Og det var etter masse purring, ringing og skriking på tlf. Nå, 2uker etterpå har de enda ikke klart å få signalet til å sendes ut fra denne boksen. Etter montøren var der, sa han et par dagers tid ca før det var klart til bruk. Nå har jeg ringt flere ganger til telenor og spurt hva i helvete dem driver med der inne. Og ikke nok med det, etter jeg har ventet på svar der inne i mange minutter, og skal sette meg over til riktig avdeling så blir samtalen jaggu meg kutta ut !!!!!!!!!!!!!!!!! Fy faen for noen satans jødebukker !!!!!!!!!!! *må slå noe* Lenke til kommentar
datagnom Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 hehe.. ja man blir forbanna av dem. Samme med canal digital.. hel..... sirkus for å komme gjennom samt vente på dem.. Og så blir man plutselig brutt noen ganger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå