tormoddf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Engadget hevder å vite hvordan Xperia- og Playstation-navnene skal kombineres, og det kan skje allerede i år. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Grafikk på nivå med den første Psp... Tror dette kommer til å bli en liten bommert jeg, spesielt når man må konkurrere mot andre håndholte enheter som har bedre grafikk. Lurer egentlig litt på hvilke apps / spill sony har i mente, kan tenke meg at de prøver seg på en del sosiale baserte spill som er veldig populære på feks facebook. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Snapdragon? Neineinei, denne skulle jo hatt Tegra eller Tegra2. Nå står det riktignok ikke om den har noen form for separat GPU, men det får vi virkelig håpe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 PSP er 5-6 år gammel, den burde klare bedre enn det grafikkmessig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Nintendos 3DS vil ha minst like bra grafikk som GameCube og PS1, ha full 3D gyroskop (så du kan kontrollere spill med å vippe 3DSen), 3D kamera og er bakoverkompatibel med DS. Den har riktignok ikke telefon, men det har jeg fr før. Det blir nok heller 3DS på meg. Endret 12. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Om ikke annet blir det sinnsyk batterikapasitet på denne. Skal ha! Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Håper at PSN også er innebygd i operativsystemet. Muligheten for å kjøpe apps via mobilregningen skulle ha vært her. Trenger en ny telefon, fordi at min 5800 har fått magnet-problemet og kommer hjem fra servise idag eller imorgen. Blir nok denne som er min neste mobil:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg