veluci Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei... reiste til tyrkia på lørdag, og i løpet av den andre dagen så fikk eg en sterk kvalme og forkjølelse som førte til att eg omtrent var sengeliggende... Etter 2 dager med dette så virker det som om eg har fått ørebetennelse.. kjøpte noe medisin for øyesmerter og øre infeksjon, men det ser ikke ut til og fungere så godt... På toppen av kaka, så har eg glemt reise forsikrings kortet mitt, så vet faktisk ikke hva eg skal gjøre... er 2 dager til vi skal hjem, og eg vet ikke hvordan det er og reise 4.5 timer på fly med store smerter i øret... noen som har noen forslag??? takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Gå til lege. Du får helt sikkert noe antibiotica. Endret 12. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Tror du forsikrings selskapet kommer til og dekke eventuelle medisiner eller deler av reisen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tror du forsikrings selskapet kommer til og dekke eventuelle medisiner eller deler av reisen? Antagelig gjør de det om du har reiseforsikring. Kontakt forsikringsselskapet før du gjør noe mer, de vet hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå