Windoge Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er snart 10 dager siden jeg bestilte internett -og kabel-tv fra Canal Digital, og har i grunn ikke hørt en dritt. De sa at jeg skulle få ordrebekreftelse via e-post når ting var fikset, men har ikke fått noe som helst. I går ringte jeg kundeservice, og ble fortalt at de jobber med å finne ut av om de kan installere kabel hos meg. Dette til tross for at tidligere husboer hadde kabel, og de i den øvrige leiligheten (jeg bor i sokkel) har Canal Digital fra før av. Er det normalt at dette skal ta sånn tid? Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er snart 10 dager siden jeg bestilte internett -og kabel-tv fra Canal Digital, og har i grunn ikke hørt en dritt. De sa at jeg skulle få ordrebekreftelse via e-post når ting var fikset, men har ikke fått noe som helst. I går ringte jeg kundeservice, og ble fortalt at de jobber med å finne ut av om de kan installere kabel hos meg. Dette til tross for at tidligere husboer hadde kabel, og de i den øvrige leiligheten (jeg bor i sokkel) har Canal Digital fra før av. Er det normalt at dette skal ta sånn tid? Levering på kabel-tv er fra 2-3 uker og internett er fra 2-4 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå