abene Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mange mener Google Wave er for nyttig, og bør ikke droppes. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har hatt Google Wave fra beta-stadiet, men synes at det er litt for tamt til å kunne brukes. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Å bruke Google Wave har vært som å være den eneste i verden med et telefonapparat. 2 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Google Wave er en svært nyttig, men dessverre uoppdaget tjeneste for mange! Som sosialt media? Nja... Der finner du bedre alternativer. Som arbeidsverktøy? JA! Uten tvil! Save the Wave! Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg misstenker google for å stenge ned wave for å implementere dette i sin nye "facebook" clone når den kommer. Personlig kunne jeg tenkt meg en egen wave server internt i firmaet jeg jobber. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg visste ikke engang at wave var ute av beta. Det viser vel egentlig hvor gode Google har vært til å markedsføre det. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Personlig kunne jeg tenkt meg en egen wave server internt i firmaet jeg jobber. Støtter meg på denne Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 I fjor brukte vi Google Wave på høgskolen som et verktøy til et stort prosjekt. Selv om det kan være nyttig at flere sitter og redigerer samme dokument til samme tid, så slår det ikke mulighetene man får når gruppa sitter sammen. Lenke til kommentar
pulse Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg visste ikke engang at wave var ute av beta. Det viser vel egentlig hvor gode Google har vært til å markedsføre det. Det har ikke engang kommet til beta stadiet. Google wave er fremdeles en del av Google labs. Endret 12. august 2010 av pulse Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva er egentlig Google Wave? Noe ala Buzz? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Wave hadde en forferdelig markedsføring der få brukere fikk tilgang. Dette førte mer eller mindre kun til at de få som fikk tilgang ikke brukte det (ettersom få de kjente hadde tilgang) Men det var ganske bra, og jeg hadde håpet det ble mer utbredt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå