AfterGlow Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Deadly Premonition splitter kritikerne. Les mer Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sett inn Dead Space spillmekanikker, så burde spillet ihvertfall gå smertefritt på det punktet. HATET de... "actionfylte", helt statiske bevegelsene i Resident Evil 4 og ga fort opp. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tja... kan ikke akkurat si jeg gleder meg til dette. Heller likegyldig. Lenke til kommentar
alekso Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) For de som er interessert i Deadly Premonition gå og se litt på Giant Bomb's Endurance Run. Der spiller de igjennom hele spillet både på godt og vondt. Har ikke spillet det selv men utifra hva jeg ha sett så er det nok i samme gate som Resident Evil 4, men ikke på langt nær så fin pussa. De er et indy spill og alt det bringer. Historien er faktisk bra med noen twister som jeg i det minste ikke så komme. Gameplay er så der, musikken kan være farlig og med det mener jeg at den er catchy ofte og etter å ha sett en del på Deadly Premonition så fant jeg meg selv ligge i seng og plystre melodier fra spillet. Må si det hindret noe søvn. Det er vell litt av det jeg kan si om Deadly Premonition. Uansett så ambefaler jeg og se Giant Bomb's Enduranse Run av Deadly Premonition Giant Bomb's videoer så gå på Endurance Run tabben og gå til side 3 der starter de. Endret 12. august 2010 av alekso Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tror det holder å nevne Giant Bomb en gang. Tre ganger i en post er litt mye. For meg virket dette som Alan Wake, så blir nok ikke kjøp på meg. Holdt ikke ut det andre kapittlet i Alan Wake engang før jeg ikke gadd mer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 ... a man after midnight... Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hvorfor er dette kontroversielt? Bare jeg som ikke fikk det med meg i teksten? Endret 17. august 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg