Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!

Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

• Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at partyticket var tungvindt, men det vet vi i hvert fall at funker. Og man lærer jo å navigere seg rundt etter et par år. :wee:

Par år? Lærte det fort første gang jeg brukte. Var mye inni og surra da xD

Skulle tro jeg hadde klart å lære meg seatingsystemet i PTN, men neida, har vært nødt til å famle meg fram i blinde år etter år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg melder meg på en eller annen gang snarest, er litt usikkerhet for øyeblikket om hvem jeg blir sittende med.

Slik det ser ut til nå ditcher han jeg har pleid å dra med på grunn av millitæret, så må finne meg noen nye og plage.

Noen frivillige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

men jo. skal da ikke være vansklig å finne ut at jeg er fra 94 ^^ når jeg tenker overdet... burde det ikke være vansklig å stalke meg <.<

Ikke stort vanskeligere enn å bare gå inn på profilen din her og sjekke fødselsdato

Dessuten så har jeg deg på Facebook som gir meg navnet ditt, og området du bor i. Og da er en plutselig ikke så langt unna noe en kan bruke for å stålke deg med. Dessuten har du lagt ut telefonnummeret ditt på facebook, det gjør det jo bare enda lettere. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Siden alle er så mongo i hue skal jeg ha denne i mine innlegg

Petter, hvem drar du til TG med i år?

Har ikke bestemt meg om jeg skal dra eller ikke enda.

Du skal, jeg må ha noen jeg kan sosialiser.. ehh.. tafse på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...