Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!

Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

• Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forøvrig så har de hatt noen andre grå hardplast stoler med stoffputer tidligere, og de er mye bedre å sitte på. og så knekker de ikke når jeg sitter på de...

hvis du ser på bildet i dagens tg artikkel på hw, så ser du de stolene jeg snakker om nede til høyre.

Det er litt av hvert, både de hvite og de med stoffputer. Jeg sitter forøvrig på en av sistnevnte i skrivende stund. :wee:

Sikkert bare å rusle seg en tur hvis du ender opp med feil type. Nok av folk som tar med egne.

Lenke til kommentar

Oppdaget når jeg kom inn at du har bomma på seatinga, da meg og mine 4 venner er seata på 4 forskjellige steder på forskjellige rekker. Dette gjelder følgende personer.

Jonas Ramsfjell

Robert Reithaug

Helene Feragen Syrstad

Vegard Moan Viken

Steffen Lilleevjen.

Alle er bekreftet påmeldt med beskjed om ønsket samlet seating. Dette skjedde da ikke. Kunne virkelig tenkt meg å få ordnet dette...

Lenke til kommentar

Oppdaget når jeg kom inn at du har bomma på seatinga, da meg og mine 4 venner er seata på 4 forskjellige steder på forskjellige rekker. Dette gjelder følgende personer.

Jonas Ramsfjell

Robert Reithaug

Helene Feragen Syrstad

Vegard Moan Viken

Steffen Lilleevjen.

Alle er bekreftet påmeldt med beskjed om ønsket samlet seating. Dette skjedde da ikke. Kunne virkelig tenkt meg å få ordnet dette...

For seint

Jeg sto i døra^^

Det var kjempehyggelig :)

Lenke til kommentar

Jonas Ramsfjell

Robert Reithaug

Helene Feragen Syrstad

Vegard Moan Viken

Steffen Lilleevjen.

Du sjekka dette altså idag? Da er det forsent....

Lenke til kommentar

Jonas Ramsfjell

Robert Reithaug

Helene Feragen Syrstad

Vegard Moan Viken

Steffen Lilleevjen.

Sendte deg til og med en mail om dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...