Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du skal få lov til å trakkasere meg seksuelt, samt drive med psykologisk terror i år også Iceman! <3

 

Også jeg som tenkte jeg bare skulle labbe rundt med panamahatt og solbriller og se mystisk ut i år... Ja ja, da blir det å finne frem luben istedet da. :(

 

Slutt å lek butthurt, jeg vet du liker det!

 

Når kommmer du til skipet btw? I kveld elleri morgen?

Lenke til kommentar

Du skal få lov til å trakkasere meg seksuelt, samt drive med psykologisk terror i år også Iceman! <3

 

Også jeg som tenkte jeg bare skulle labbe rundt med panamahatt og solbriller og se mystisk ut i år... Ja ja, da blir det å finne frem luben istedet da. :(

 

Slutt å lek butthurt, jeg vet du liker det!

 

Når kommmer du til skipet btw? I kveld elleri morgen?

 

Tenker jeg drar fra Oslo mellom tolv og ett en gang i morgen... Gidder ikke å stresse.

Endret av lceman™
Lenke til kommentar

jeg har skrivi ut det innsjekkingsbeviset. men trenger jeg en billett også slik som før?

 

og mens jeg husker det, hvilken adresse er best å slå inn på gps'en?

 

enda en ting: fant akkurat ut at komplett ikke har planer om å selge varer i år. og det går heller ikke å bestille å få levert varen til skipet...så da blir det neppe noe harddiskkjøping på meg...ha er egentlig hensikten med å ha komplett der når de ikke skal ha en salgsstand?

 

har live streamen oppe nå, er det bare meg, eller har de kun slike kjipe hvite plaststoler i år?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

jeg har skrivi ut det innsjekkingsbeviset. men trenger jeg en billett også slik som før?

 

og mens jeg husker det, hvilken adresse er best å slå inn på gps'en?

 

enda en ting: fant akkurat ut at komplett ikke har planer om å selge varer i år. og det går heller ikke å bestille å få levert varen til skipet...så da blir det neppe noe harddiskkjøping på meg...ha er egentlig hensikten med å ha komplett der når de ikke skal ha en salgsstand?

 

har live streamen oppe nå, er det bare meg, eller har de kun slike kjipe hvite plaststoler i år?

 

Er vel bare å slå inn vikingskipet, hamar. Hamar har uansett skiltet om veiene der oppe for TG og sperret noen veier for å ikke lage kø utover motorveien.

 

Komplett: De har ihvertfall med seg en god del snacks, så blir sikkert konkurranser og freebies :D

 

Er det ikke alltid kjipe hvite stoler? De har ikke akuratt resursser til 5000 toppergonomiske kontorstoler

Lenke til kommentar

Det er du ikke alene om å ha funnet ut, Spirre... Grunnen til at de er der er ikke salg, men reklame for dem selv. Jeg vil tro de kommer til å dele ut gratis stuff (musematter og slikt no') og kommer sikkert til å ha konkurranser og lignende. Men Partyshop (blant andre) skal jo være der også (med salgsstand), så det blir alltids muligheter for litt hw-handling. ;)

Lenke til kommentar

jeg vet partyshop og siba skal være der, men jeg er litt kresen og skal kun ha en bestemt type disk.

 

forøvrig så har de hatt noen andre grå hardplast stoler med stoffputer tidligere, og de er mye bedre å sitte på. og så knekker de ikke når jeg sitter på de...

 

hvis du ser på bildet i dagens tg artikkel på hw, så ser du de stolene jeg snakker om nede til høyre.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...