Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Anything i must not forgett?

 

Godt humør, håndkle, hyigeneartikler (dusjsåpe, tannbørste etc.) og nok skift til alle dagene.

Samt penger til mat og drikke, hvis du ikke tar med det.

 

Det er det viktigste

Lenke til kommentar

Det er vel for seint å be om å bli flytta litt? :p Litt skeptisk til å sitte på enden med tanke på tjuveri.

 

Bli kjent med hele rekka før du legger deg å sover. Problem solved :thumbup:

Ahh stress :p Var folk som gjekk forbi eg tenkte på, rekka har eg tiltru til. Mr rullestol skal no sitte bak meg, og han har litt dyrare utstyr enn meg, så satsar på at dei tek han sitt istadenfor xD

Lenke til kommentar

Jeg anser nå seatingen som fullført, og dette kommer jeg til å få pepper for :)

 

Det har seg slik at grunnet en del sene påmeldinger og de tidligere omtalte nissene som har fått kalde føtter, så hadde vi en del hull på plass 1-36 på begge rekkene.

 

Dette har gjort det vrient å få seatingen til å gå opp, og jeg har blitt nødt til å inngå kompromisser.

 

Jeg har, så godt det lar seg gjøre, holdt gruppene samlet, men når det har vist seg umulig, så har det gått på bekostning av grupper som har meldt seg på altfor sent, og grupper som til tross for gjentatt masing fra min side, ikke har klart å gi meg den påmeldingsinformasjonen jeg ba om.

 

Kort og godt har jeg vært så rund i kantene som det lar seg gjøre, og av og til har jeg vært litt for snill, så jeg har ingen videre dårlig samvittighet for dette. Mitt forslag til de som ikke er fornøyde med plassene sine, er å forhandle med de som sitter der du gjerne ville sitte når dere kommer fram.

 

Hvis noen føler at de har en høne å plukke med meg, så blir jeg å finne på seat 63, row 60, en diger fyr med lang hestehale og litt skjegg.

 

God innepåske :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvis noen føler at de har en høne å plukke med meg, så blir jeg å finne på seat 63, row 60, en diger fyr med lang hestehale og litt skjegg.

 

Er han ikke der, se etter tøsa, som sitter rett i nærheten, da han trolig er å plager meg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...