Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pros: lettere å bære, tar mindre plass(både under transport og på benken), du kan lett låse den inn i bilen elsno hvis du skal sove,

 

Cons: Du får ikke den samme treningen som ved å bære in den stasjonære maskinen, du må skru ut lagringsdiskene av den stasjonære(du snakket om harddisk docker til laptopen), den blir lettere stjålet hvis du ikke tar den med når du går, harddiskene blir mye lettere stjålet når de er utenfor et kabinett, den har mindre kraft en den stasjonære(regner jeg med), liten skjerm(kan alltids ha med skjerm også), laptop er ofte ikke like positiv til å være på 5 dager i strekk.

 

mer kommer jeg ikke på. :thumbup:

Jeg må uansett bygge om den stasjonære før jeg drar tror jeg. 800D er stort og ekkelt og ha med på tg

den bærbare er ganske god faktisk og jeg har hot swap på alle diskene jeg skal ha med :p

Lenke til kommentar

Er egentlig seatinga ferdig?

Ser at moi og partneren har blitt plassert veldig spredt, så spredt at vi ikke sitter på HW-rekka engang. :p

Iallefall kompisen min!

Skjønner hvis seatinga skal bli gjort internt, men det funker vel ikke, siden kompisen min er plassert på rad 59.

Ikke for å klage, er bare litt smånervøs! :)

Lenke til kommentar

Er egentlig seatinga ferdig?

Ser at moi og partneren har blitt plassert veldig spredt, så spredt at vi ikke sitter på HW-rekka engang. :p

Iallefall kompisen min!

Skjønner hvis seatinga skal bli gjort internt, men det funker vel ikke, siden kompisen min er plassert på rad 59.

Ikke for å klage, er bare litt smånervøs! :)

 

Det er bare å stresse ned, fortsatt mange timer igjen til onsdag.

Lenke til kommentar

Balli suger til å lese FB :ph34r:

Skal kjøpe til Tøsen så har alltids sikkert plass til enda et brett mr.Kyllingsuppe :love:

orker ikke alltids lese det som folk har skrevet mens jeg har vert på jobb osv

 

hvis du gidder, kunne du kjøpt med et brett vaniljecola? :innocent:

 

Han suger ikke til å lese, han bare liker ikke deg :)

LIES!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...