Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!

Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

• Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Flott med seatmap. Vi på voksenrekka skal vel alltids ordne oss hvordan vi sitter, men jeg er ikke sikker på om jeg vil sitte mellom Iceman™ og Tøseguri. Tafsingen trenger ikke gå via meg.

Tafsing!?

Det er mer snakk om voldtekt :(

Lenke til kommentar

Iceman hvorfor har du to av meg? (Probeus) Den som sitter mellom Xstasy og Jonol6 er den rette, men den som sitter helt alene nederst kjenner jeg ikke noe til.

Jeg har kun en bilett.

Det er fordi jeg er litt ekstra glad i deg :love:

Eventuelt ordner jeg det i det reviderte seatmapet.

Lenke til kommentar

Hei, vist du nå har fått opp to stk probeus så har vi en venn ekstra på lasset nå som kan overta den andre sin plass om dette lar seg gjøre?

Edit: Ved nærmere ettertanke så skjønner jeg at det er bildet av seatmapet som er feil..

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Flott med seatmap. Vi på voksenrekka skal vel alltids ordne oss hvordan vi sitter, men jeg er ikke sikker på om jeg vil sitte mellom Iceman™ og Tøseguri. Tafsingen trenger ikke gå via meg.

Tafsing!?

Det er mer snakk om voldtekt :(

Da vil jeg i hvert fall ikke at det skal skje gjennom meg. Men om du og Petter bytter plass, blir det kanskje litt for langt for Iceman™.

Lenke til kommentar

det han mener verbalo, hvis du ikke sier noe blir du stuck vedsiden av meg :devil:

Ser frem til det :D Er heller du som burde bekymre deg litt :)

Det er vel heller snakk om at Iceman ikke gidder å være barnevakt for plasseringene lengre. Etter 2000 ikveld anser han HW-rekka som "ferdig". :p

Ja, men det var en person som svikta og da må vi finne en ny person som får Geekevents-kontoen som er seatet. Men den er grei.

Endret av Verbalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...