Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wheelman: På TG i fjor hadde dere et sinsykt PA-anlegg, er det noe mulighet for at jeg kan få vite specsa?

Vet du hvor mye de ca. trakk i støm? Godt over 1A regelen hvertfall. :whistle:

 

EDIT: Eventuelt bilde også hadde vert fint, driver å argumentere med en kamerat at man kan bruke mer enn 1A, eller hadde dere en spesialavtale med Crew eller noe?

 

Hvordan var anlegget i 2010 i forhold til 2009?

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar

Wheelman: På TG i fjor hadde dere et sinsykt PA-anlegg, er det noe mulighet for at jeg kan få vite specsa?

Vet du hvor mye de ca. trakk i støm? Godt over 1A regelen hvertfall. :whistle:

 

EDIT: Eventuelt bilde også hadde vert fint, driver å argumentere med en kamerat at man kan bruke mer enn 1A, eller hadde dere en spesialavtale med Crew eller noe?

 

Hvordan var anlegget i 2010 i forhold til 2009?

Specsene har begynt å gå i glemmeboka, men mener det var 14 kW total effekt fordelt ut over 4x18" (2 i hver kasse, horn) 4x15" horn + diskanthorn i topper. Fire kasser totalt. Anlegget i 09 mener jeg å huske var 8 kW på 12 kasser (8x 15" horn + topper (2x med 15" + diskanthorn, 2x med 12" + mellom- og diskanthorn)

 

Strøm i 09 og 10 ble fordelt ut over 3 kurser (6 amper, 2 på hver + filter osv. på samme kurs som topp-ampene).

 

Sånn ift. strømtrekk så sier jeg bare dette; hver gang vi dro på var det såpass spenningsfall i strømnettet at samtlige laptopladere på kursene skrudde seg av.

Lenke til kommentar

Jeg liker at vi er plassert noe i den delen som er nærme creativa :)Tommel opp! Vet ikke om de som skal ha med anlegg blir litt skuffet nå, siden vi er plassert noe i stillezonen om jeg ikke tar feil :p

 

Blir ikke mye stille når vi er så nærme de andre sonene. Vi sitter jo nesten så nærme det er mulig å komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...