Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer for at vi får for Pizza Nini med en gang, Peppes kan brenne.

 

Ikke bare har Peppes stusslig pizza og dårlig bestillingsordning, jeg er også drittlei av alt de har etter altfor mye overtidsjobbing...

 

Ja, naturligvis. Jeg glemmer da aldri et svik, og det var et svik av dimensjoner de serverte oss i fjor. Pizza Nini burde fått Nobelprisen i ett eller annet for måten de håndterte problemet på. :fun:

 

Du får takke den/de som fant det fornuftig å ta meg opp i crew. :wee:

 

Grattizzz!

 

Hvilket crew er det?

 

Har egentlig ikke noe imot silent zone.. så lenge det ikke er dau stille der.

 

Det blir jo aldri daustille på TG. Jeg tror det blir veldig ålreit, jeg. Nå kan jeg spille Battlefield og høre noe samtidig. Yeah!

Lenke til kommentar

Slimda, man drar til TG for veldedig backup av andre nerders PC. SPiling og sosialisering skjer mens dette foregår

Backup ja! Dæven, må huske å gjøre klar backup-stasjonen min.

Gi deg, a. Jeg skal jo si hei, liksom. Og kjefte når dere ikke klarer å møte opp til riktig tid på pizza-dagen.

:tease:

Jeg drar med laptoppen atter igjen, så blir lite spilling på meg, og mer chatting/sosialisering.

Lenke til kommentar

Spille? Man drar ikke til TG for å spille! Man drar dit for å stalke alle jentene! sosialisere med alle forummenneskene!

 

Gi deg, a. Jeg skal jo si hei, liksom. Og kjefte når dere ikke klarer å møte opp til riktig tid på pizza-dagen.

 

Kan vi da lovlig kjefte om dere stikker fra avtaltmøtested uten beskjed :innocent: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...