Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!

Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

• Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg på lan :D eneste som er dumt er at de ikke har nett enda :( 3g nett ftw! Kjenner jeg gleder meg til tg np :D

Jeg er og på lan, Petter! :) Vi har heller ikke nett enda, eller jo, trådløst. Winwin.

Ungdommen nå til dags... Da jeg var på LAN i gamle dager, var vi fornøyde om vi i det hele tatt fikk kontakt med hverandres maskiner... Akk, nostalgi er ikke som det var!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg på lan :D eneste som er dumt er at de ikke har nett enda :( 3g nett ftw! Kjenner jeg gleder meg til tg np :D

Jeg er og på lan, Petter! :) Vi har heller ikke nett enda, eller jo, trådløst. Winwin.

Ungdommen nå til dags... Da jeg var på LAN i gamle dager, var vi fornøyde om vi i det hele tatt fikk kontakt med hverandres maskiner... Akk, nostalgi er ikke som det var!

HVA!? Satt dere på små egne romm uten å se hverandres PC?! :hmm:

Lenke til kommentar

HVA!? Satt dere på små egne romm uten å se hverandres PC?! :hmm:

Vet ikke om du kjenner til et operativsystem som heter Windows 98?

Forferdelig lite nettverksvennlig, XP var en drøm når det kom... Mitt første forsøk på LAN var tre personer som prøve å hekte seg sammen på en 10mbit HUB, vi hadde spleiset på ei pakke med nettverkskort, HUB og kabler, men etter 48 timer hadde vi ikke fått en dritt til å funke, og hadde spilt langt mer RISK enn noe som helst på våre respektable datamaskiner.

*gleder meg til de steingamle kommer for å klage om coax*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke steingammel, men coax-nettverk var et sant helvete. Fuck softwaren som ikke funket, her måtte du ha en coax-kabel fra en PC til en annen til en tredje til en fjerde... Og hver ende av kabelen måtte ha en "kabel-ender". Og hvis ikke planetenes posisjon stod i rett vinkel med Jorda, så funket det ikke.

Nei, takke meg til Duke Nukem 3d Splitscreen.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke steingammel, men coax-nettverk var et sant helvete. Fuck softwaren som ikke funket, her måtte du ha en coax-kabel fra en PC til en annen til en tredje til en fjerde... Og hver ende av kabelen måtte ha en "kabel-ender". Og hvis ikke planetenes posisjon stod i rett vinkel med Jorda, så funket det ikke.

Nei, takke meg til Duke Nukem 3d Splitscreen.

Jeg føler at jeg har gått glipp av noe stort i coax, og her er det tydeligvis ikke mange år som skal til for å skille mellom steingammel og "Ung og kjekk™ ", tatt i betraktning at du, ref. profilen din, er massive 2 år eldre enn meg.

Jeg ljuger litt da, min første LAN-opplevelse var før skrekken jeg beskrev, da jeg etter halvannet døgn på Speiderens dataparty omsider fikk noen til å sette opp min gode, gamle Compaq så jeg fikk spillt både GTA og GTA 2 over LAN.

Those were the days! :new_woot:

Og hvis noen på HW-rekka har lyst på juling i C&C RAII så er jeg klar anytime! Så lenge det ikke er rushing som er det store, sjarmen med strategispill er episke slag mellom enorme hærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...