Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!

Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

• Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Servere blir sikkert ikke noe problem :)

Tha Wheeltreedude said so. :!:

Jeg tenkte da mest på hvordan dette skulle foregå :whistle:

Må nok bli en som har ansvaret for alt, og en underleder for hvert av spillene og tar ansvar over server og hvordan reglene skal gå osv. Hovedlederen tar da ansvar på påmelding, interesse osv.

Dette er lettest... men krever flere personer som kan ha kontroll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg lurer på hvorfor HW-rekka virker så dau i år.

Fordi jeg ikke skal sitte der :fun: Tror nok deltager-antallet er litt avgjørende også :p

Skal ikke du itte der?

Lenke til kommentar

Bare å sette Iceman som seater med en gang regner jeg med.

lceman™ bør du helst legge som seater, er en annen som bare heter Iceman men dette er feil person.

Er så mange dårlige kopier av meg der ute, derfor har jeg begynt å rettighetsbeskytte det særdeles originale nicket mitt.

Jeg kommer til å gå over billettene jeg kontrollerer og sjekke den opp mot lista over påmeldte etterhvert for å sjekke at alle har satt meg som seater, og da kommer jeg også til å purre på/instruere de som ikke har gjort det.

Lenke til kommentar

Da var det 66 påmeldte, og lista i andrepost ble plutselig oppdatert. Jeg har sikkert lagt inn et par feil for å sjekke om dere følger med denne gangen også. :ph34r:

Av en eller annen merkelig grunn er jeg seater for 75 billetter, men det er kun 47 av 66 påmeldte jeg finner på lista mi... Mulig noen burde vurdere å melde seg på? Og noen andre burde vurdere å velge seater?

Seater skal være Iceman™, fullt navn er jeg ikke interessert i å legge ut åpenlyst i hytt og pine, så det kommer på mail når det nærmer seg deadline.

Endret av lceman™
Lenke til kommentar

Da var det 66 påmeldte, og lista i andrepost ble plutselig oppdatert. Jeg har sikkert lagt inn et par feil for å sjekke om dere følger med denne gangen også. :ph34r:

Av en eller annen merkelig grunn er jeg seater for 75 billetter, men det er kun 47 av 66 påmeldte jeg finner på lista mi... Mulig noen burde vurdere å melde seg på? Og noen andre burde vurdere å velge seater?

Seater skal være Iceman™, fullt navn er jeg ikke interessert i å legge ut åpenlyst i hytt og pine, så det kommer på mail når det nærmer seg deadline.

Ordnet deg som seater nå :)

Så da håper jeg seatingen går som den skal og gruppen vår er samlet og ikke blir spredd (that's very important) :p

Endret av sci-fi-marky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...