Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvorfor HW-rekka virker så dau i år.

 

Sikkert mange grunner til det, hjelper iallefall ikke på at denne kategorien har blit gjemt unna i et kryptisk, nedstøvet hjørne av forumet. Også er informasjonen på Gathering.org rimelig spak enda, og informasjonen fra Geekevents helt fraværende.

 

Ingen Pizza i år :cry: ?

 

Stemmer for at vi prøver oss på en tur på Pizza Nini igjen på fredagen, funka fett i fjor når vi kom overraskende på, så da må det funke enda bedre hvis vi faktisk bestiller i forkant i år.

 

 

 

 

 

 

 

Ellers ser jeg at datoen for når seating åpner har forsvunnet fra gathering.org, for å bli erstattet med "nærmere informasjon kommer på geekevents.org", så med mindre jeg er blind, så er jeg redd jeg blir nødt til å la påmeldinga stå åpen på ubestemt tid.

 

PTN var ille, men jeg vil ikke akkurat påstå at jeg er full av godtro og lovord om Geekevents heller...

Lenke til kommentar

Ingen Pizza i år :cry: ?

 

Jeg skal love deg pizzatur så lenge jeg har noe å si på HW-rekka, i hvert fall. Og en stor FUUUU til Peppes i samma slengen.

 

Ellers ser jeg at datoen for når seating åpner har forsvunnet fra gathering.org, for å bli erstattet med "nærmere informasjon kommer på geekevents.org", så med mindre jeg er blind, så er jeg redd jeg blir nødt til å la påmeldinga stå åpen på ubestemt tid.

 

PTN var ille, men jeg vil ikke akkurat påstå at jeg er full av godtro og lovord om Geekevents heller...

 

You don't know what you've got till it's gone, eh?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk bare så lyst til å fyre meg opp skikkelig når hun derre lille dama fra peppes bare står der og "Vi sa ikke at vi kunne reservere bord, men se om det var noe ledig" aka drite totalt i 30+++ stk som kunne lagt igjen masse penger. ;)

 

Jeg synes det er merkelig, da, for året før reserverte jeg jo til omtrent like mange, og da var det ikke noe problem. De skulle bare visst hvor mye mat som går ned i sluket på en sånn gjeng, og så kunne de regnet seg fram til avkastningen selv. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...