Gå til innhold

HW-rekka@TG2011... FUCK YEAH!


Hva synes vi om valget av rader?  

161 stemmer

  1. 1. Hva synes vi om valget av rader?

    • Tommel opp.
      28
    • Tommel ned.
      18
    • Jeg har ingenting fornuftig å si om temaet, men klarer ikke å la en avstemning stå urørt.
      115


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oh yes, det var den gruppen som kom etter nesten hele hallen er seatet og forventet mirakler? :ph34r:

 

Correctomundo! :thumbup:

 

 

Kort og godt vil det hvert eneste år være et, eller flere slike tilfeller, og noen vil bli skuffet. Dersom folk hadde vært flinkere til å melde seg på innen fristen, med den informasjonen jeg ber om, så hadde alt vært mye enklere.

 

Lynsjemobber bes forøvrig om å melde sin ankomst en time før faklene tennes så jeg har tid til å psyke meg opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Lynsjemobber bes forøvrig om å melde sin ankomst en time før faklene tennes så jeg har tid til å psyke meg opp.

 

Jeg er med, når og hvor skal vi møte opp?

Lenke til kommentar

Fordi han meldte på gjengen sin... for en uke siden... over PM.... Fra Wheelman...

Okeida, lettere sagt. Så skal jeg ikke la påmeldingen skje mellom Wheelman neste gang. Wheelman fikk informasjonen og alt annet for over to måneder siden. Trodde du fikk vite det da. Neimen ikke om Adrian skal få noe kake i år.

Lenke til kommentar

Da var pakkinga ferdig, og togbilettet til i morgen ligger klar på benken ^^

Håper ikke konduktørene er så strenge på vektbegrensninger i forhold til bagasje... noen erfaringer`? :ph34r:

 

Hvordan er det med "gå" distanse fra togstasjonen? Skal bort til hamar Hostel vikingskipet og overnatte til onsdagen ^^

 

 

 

Heigren

btw, når og hvor kommer IRC kanalen opp? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

btw, når og hvor kommer IRC kanalen opp? :hmm:

 

Uhm, irc-kanalen for HW-rekka?

 

Isåfall må du gi en viss tøs et godt spark bak, og be han pelle seg på IRC..

(Skal få en opp nå, lover!)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Greit, IRC er oppe-ish.

 

Samme sted som sist: #HW-Rekka@Efnet

 

(Jeg kan ikke love at vi ikke har de samme OP-problemene som i fjor...)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Da var pakkinga ferdig, og togbilettet til i morgen ligger klar på benken ^^

Håper ikke konduktørene er så strenge på vektbegrensninger i forhold til bagasje... noen erfaringer`? :ph34r:

Jeg tok toget i dag med ett stk stappfull jødebag, ei lita "sekketralle" med pc og skjerm, samt en skulderbag. Greit å komme seg tidlig på toget, riktignok, mtp at NSB ikke har ubegrensa med dedikert bagasjeplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...