mono Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Trenger cd/rw og dvd-rom, men er litt usikker om det lønner seg i det lange løp å kjøpe 2 enheter. Trenger de dessuten i svart utførelse (liuan-li sort alu. kab.) og finner bare samsung sin sorte combo? Noen anbefalinger på separate sorte enheter? (slot-in eller ikke er ettfett:) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Samsung komboen er sikkert fin den. I maskinen min har jeg kun en Samsung 40X12X40 som fungerer bra. Det er forresten mange enheter man får kjøpt sort front separat til dersom dette skulle bli et problem. Men hvorfor ikke dra til litt og kjøpe en DVD brenner. På komplett.no har de en med sort front. Lenke til kommentar
mono Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Takker for svar. Har lest en del negativt på forumet om samsung, men godt å høre noen er fornøyd! Har ikke bruk for dvd brenner (enda), dessuten er budsjettet passelig lavt... Noen som har erfaring m. lite-on? (finnes dem i sort?) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har selv for tiden bare cd-brenneren fra familiepcen som jeg "låner" Tenkte på å kjøpe combosak, men etter å ha sjekket ut litt synes jeg det ble for dumt å betale 750 kr +/- for en combo dvd-rom/cd-brenner når en dvd-brenner ikke koster mer enn det dobbelte. Btw, hvorfor er du så opptatt av å kjøpe en med sort front? Det er ikke noe problem å kjøpe en med feks. hvit front, dra av fronten, male den sort, og vips så er den svart. Latterlig enkelt, og nesten gratis. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Lite on spillere er også ok, disse vet jeg man får kjøpt løse sorte fronter til. Jeg har forresten brukt Samsung cd brennere i flere år uten å oppleve problemer med de. Kjøpte en 8X4X32 brenner for mange år siden som fortsatt gjør en god jobb i Linux boxen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå