Helgis22 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei. Jeg er en gutt på 19 år. Har siden jeg fylte 18 år fått en hoste, hvor jeg som oftest blir forskjølet og får ondt i halsen. Jeg blir som oftest ikke kvalm eller lignende. Men jeg har store hoste problemer og det var i lengre perioder. Har hendt jeg har hodepine, men ikke alltid. Siden jeg fylte atten har jeg fått denne hosten 3 ganger, men aldri før. Ved å si at jeg er 18 mener jeg ikke at det er en hoste jeg har fått grunnet alder, men for å forklare at det er noe jeg plutselig har fått på en kort periode, og aldri før. Noen som vet hva dette er? Fordi jeg blir sterkt plaget av dette. Spesielt når jeg legger meg. Tror også jeg blir smittet, fordi en vennine jeg reiste til Hellas med hadde denne sykdommen og jeg fikk den straks vi kom hjem. Dersom noen skulle vite hva jeg har og kanskje ha en slags medisin mot dette ville jeg være evig takknemlig. Helge. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har du vært plaget med dette så lenge, er det nok best å ta en prat med legen din. Nå vet vi heller ikke om det er tørhoste eller slimhoste du blir plaget med. Jeg kan nevne jeg selv ble smittet av min søster etter hun kom hjem fra ferie i Hellas. Dette var hos meg slimhoste som klamret seg fast og ikke ville slippe taket. Jeg fikk dog ta knekken på jevelskapet med hjelp av Bisolvon som man får kjøpt på apotek. http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/lunger-og-luftveier/hoste Lenke til kommentar
Helgis22 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Tror jeg skal gi Bisolvon ett forsøk. Har ikke hatt hosten 1 år, men har hatt den 2 ganger ca. 3 uker hittils, og nå har 3. gang startet å herje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå