Gå til innhold

SC2: Ønsker partnere til 3v3 osv

Anbefalte innlegg

Er lei av random games med folk som drar etter 10 sekunder, har PCer som ikke virker eller tar en "Go easy on me, I am trying Zerg for the first time without doing any practise."

Var et kjedelig tilfelle der jeg kom på lag med to stykker som stakk innenen 20 sekunder.

Jeg liker spillet godt, men det ødelegger når man får flere runder på rad der folk nermest har sabotert.

Kunne tenkt meg noen partnere som:

>= 20 år (selv er jeg 30)

Har en moderne PC med SSD.

Har mulighet for å bruke skype eller lignende for best mulig samspill.

Ønsker å være med å trene på samspill og prøve ut diverse taktikk.

Jeg er ingen elitespiller men liker flerspillerdelen godt nok til at jeg ønsker å bli bedre og ha en hyggelig tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får spillet om noen dager så skriver meg inn her. Har spilt mye Starcraft 1 og er generelt god på strategi spill (var topp 400 i Company of Heroes). Så gi meg litt tid så kan vi gjerne spille. Er snart 19år og bruker skype og alt det der. Hadde vært gøy hvis vi ble et gjeng som hang regelmessig på en TS/ventrilo kanal, bra initiativ.

Edit: Kan også fikse ventrilo server :)

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Jeg er 17 år, og blir 18 i oktober. Så om det er et hinder, så kan du selvfølgelig styrke meg fra lista.

Men jeg spiller terran, og er i gold league i 1v1. Har blitt veldig lite multiplayer i det siste, da jeg hovedsaklig har fokusert på å fulføre campaignen 100% inkl. achievements.

Når det er sagt, var hovedgrunnen til at jeg kjøpte SC2 multiplayer. Og jeg vil derfor alltid si ja til å spille. Nettlinja mi er helt stabil, så noen DC's vil du neppe erfare. PCen min er også mer en god nok til å kjøre SC2.

Så dersom du er intressert i å spille litt med meg, så kan du adde [email protected] som RL venn.

--

Det er forøvrig en annen tråd (som er sticky), som er laget for akuratt det du spør om her - å finne partnere. Så jeg anbefaler at du tar en titt der, og ser om det er noen som har spotet der som er alternative lagkamerater.

Lenke til kommentar

Jeg ville helst sett at du lagde denne posten i tråden som er annonsert: Møteplassen - Har du lyst på en 2v2 partner, eller en 1v1 treningspartner? Dette er plassen for deg. Denne tråden er for alle mulige valg du vil, 1v1, 2v2, 3v3, 4v4, ffa, osv.

( Jeg syntes det er helt greit at du poster en egen tråd, men vi er i fare for å miste tråden som sticky hvis det ikke er nok aktivitet i den. )

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Så det var er tråd, men den er vel hovedsaklig for 2v2.

Henger meg ikke opp i alder så lenge folk oppfører seg modent og behersket.

Jeg bruker ikke real systemet da jeg er 100% imot det. Vi er frie mennesker og ikke fiktive person-entiteter som skal identifisere oss.

Tror du at du er et fritt menneske eller er du en agent for staten Norge med det nummer du har fått utlevert?

Adresser og spillernavn bør man ta privat. Hvis man ikke deler ut login-infoen sin kan man heller ikke bli kompromisert. At man skal drive og dele ut login-adresser synes jeg er en meget dårlig idé.

Synes ikke noe om å delta i en annen tråd.

Hvis tittelen ikke var så misvisende hadde jeg nok skrevet der for lengst (jeg leste gjennom før jeg skrev denne), men jeg søker eksplisitt 3-4 spillere som vil være med på 3v3.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Kan selvfølgelig dele char name og code, istedet for realID mail dersom du ønsker å ha privatlivet ditt i behold.

Jeg bare så/ser ikke helt faren ved å dele e-post adressen min. Det har da aldri vært en hemmelig greie.

Edit: Romis, du kan prøve å endre tittel? "Leter du etter en mutliplayer-parnter, eller 1v1 treningspartner?" eller noe i den gata? For slik det er nå, skjønner jeg at folk kan finne tittelen misledende. Selv om det dog, bør være ganske selvinsigende at man kan søke alle brackets der.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...