Gjest Gjest Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Var på date med en jente, etter å ha møtt henne flere ganger på byen. Hun sa hun hadde nettopp gjort det slutt med typen når jeg møtte henne sist lørdag. Hun ringte meg dagen etter og vi spiste middag og endte opp hos henne. Sendte henne melding idag om hun ville være med å se fotball, men hun svarte etter en time at hun var det var hyggelig at jeg spurte men hun var trøtt og sliten. Jeg svarte ar det ikke var noe problem og det gikk bra, men det var hyggelig om vi kunne møtes til helga hvis hun hadde lyst. Har ikke fått noe svar enda og hun kan umulig ha sovnet siden det var før 18, så jeg lurer på om jeg er altfor innpåsliten eller om hun bare har mista interessen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Edit: Sorry, postet i feil tråd. Hadde to tabs åpne, og svarte i feil emne. Endret 12. august 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Umulig for oss og si. Vent, ikke være innpåsliten og se hvordan det går Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 det vil jo gå en stund før hun kommer over bruddet Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 det vil jo gå en stund før hun kommer over bruddet Det er ikke sikkert, jeg jublet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå