lollopop Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Venter min første Android-mobil, Desire, nå starks. Finns det en side jeg kan lese om the basic på Android? Hva er feks froyo, sense osv. andre begreper jeg burde kunne? jeg er ikke teknisk av meg men jeg liker å fikle på elektroniske dingser, vil jeg lære med det grunnleggende pluss mer etter å ha brukt den etterhvert? Har en iPhone nå men er små lei av den. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.builderau.com.au/blogs/codemonkeybusiness/viewblogpost.htm?p=339270882 Feks Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Heisann! Jeg tror du kommer til å bli svært fornøyd med å skifte fra iPhone til HTC Desire. Selv har jeg en Desire og det er min fjerde Android telefon så langt. Brukergrensesnittet til Desire (og Android generelt) er veldig enkelt å sette seg inn i, veldig mye morsomt og nyttig samt at den knytter alle dine sosiale medier sammen, gMail, YouTube, Facebook, Twitter etc etc. Det finnes en veldig fin tråd her på forumet rettet spesifikt til Desire(finnes sikkert flere, men denne er iallefall veldig bra etter min mening), den finner du HER! (HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss) Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå