phpnuke Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg mistet inatt mobiltelefonen min. Merket det ikke før når jeg våkna idag at den ikke var her. Har mistet den ute, kan ha skjedd når jeg var på båt, eller kan ha skjedd på land. Det som er så rart er at når jeg prøver å ringe telefonen får jeg denne meldingen "Den du ringer kan ikke nåes for øyeblikket". Syns det virker litt rart hvis noen har funnet den, å slå den av. :S Ingen måte å tracke mobiltelefonen? Jeg mistet den i et område hvor det senere inatt hadde vært innbrudd. Hvis politiet finner den, og tar den hvis de tror den kan være tjuvene sin, virker det jo også rart at den er avskrudd :S Trenger sårt hjelp her, takk Endret 16. august 2010 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
2new Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har mistet den ute, kan ha skjedd når jeg var på båt.... Her har du nok svaret ditt. Ingen tlf tåler vann, og dekningen er heller ikks så god på havets dyp :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå